|
Hei.yasman skrev:Vurderer denne pick upen;
Har Rega p5 og spiller pop og rock.
Liker litt trøkk og åpenhet
Har Regas super Elys idag.
Råd og tips noen?
Vet lite om Shelter sine ting :-[yasman skrev:Vurderer denne pick upen;
Råd og tips noen?
Dynavector?johna skrev:Vet lite om Shelter sine ting :-[yasman skrev:Vurderer denne pick upen;
Råd og tips noen?
Men kan anbefale deg DV-20Xh på RB700 armen!!
Har både trøkk og åpenhet. Også åpenhet nedover![]()
Hva slags arm er det du skal bruke til PU? Evt effektiv arm masse?yasman skrev:Hvem anbefaler du isteden?
Priser?
Arm: Rega RB700Hifi Stasjonen skrev:Hva slags arm er det du skal bruke til PU?yasman skrev:Hvem anbefaler du isteden?
Priser?
Evt RIAA? Har RIAA gain nok til en low output MC?
Priser på Shelter og våre andre PU finner du på våre hjemmesider, under produkt kategori platespillere/pickup/RIAA.
Mvh
Hifi Stasjonen
Riktigyasman skrev:Dynavector?johna skrev:Vet lite om Shelter sine ting :-[yasman skrev:Vurderer denne pick upen;
Råd og tips noen?
Men kan anbefale deg DV-20Xh på RB700 armen!!
Har både trøkk og åpenhet. Også åpenhet nedover![]()
Hei igjen.yasman skrev:Arm: Rega RB700Hifi Stasjonen skrev:Hva slags arm er det du skal bruke til PU?yasman skrev:Hvem anbefaler du isteden?
Priser?
Evt RIAA? Har RIAA gain nok til en low output MC?
Priser på Shelter og våre andre PU finner du på våre hjemmesider, under produkt kategori platespillere/pickup/RIAA.
Mvh
Hifi Stasjonen
RIAA: JAsmin 2.0 SE; har MC justerbart gain
Hei hei.BT skrev:Er de nye Shelter pu en videreutvikling av de gamle modellene?
Tilsvarer da den nye 5000 den gamle 501 mk ii,. osv?
Hvordan vil du karakterisere 501 mot 901?Rudi skrev:Jeg har god kjennskap til Shelter (den nå utgående serien) og har og har hatt 501, 901 og faktisk nå åsså en 90X som jeg tok i innbytte forleden.
Det går fremdeles an og få fatt på 501 MKII til gunstige priser, det
samme gjelder 901.
Men Shelter's nye serie virker da spennende så hvorfor ikke prøve defra, blir jo seff et noe større sjansespill i og med at det er svært få som har fått prøvd ut disse enda.
yasman skrev:Hvordan vil du karakterisere 501 mot 901?Rudi skrev:Jeg har god kjennskap til Shelter (den nå utgående serien) og har og har hatt 501, 901 og faktisk nå åsså en 90X som jeg tok i innbytte forleden.
samme gjelder 901.
Men Shelter's nye serie virker da spennende så hvorfor ikke prøve defra, blir jo seff et noe større sjansespill i og med at det er svært få som har fått prøvd ut disse enda.
Hei.Rudi skrev:Jeg har god kjennskap til Shelter (den nå utgående serien) og har og har hatt 501, 901 og faktisk nå åsså en 90X som jeg tok i innbytte forleden.
samme gjelder 901.
Nei.Fosse skrev:5000 serien tar over etter 901 sier du, var det ikke 90X som gjorde det, og at 5000 i så fall overtar etter denne?
Prøver å gjøre vårt besteFosse skrev:Takker for info Hifi Stasjonen, det var nyttig.
Fosse skrev:Takker for info Hifi Stasjonen, det var nyttig. Har selv hatt 90X og det er en god pickup når man treffer på justeringen.