Sigberg Audio demomuligheter nå også i Oslo

Vi har en periode hatt demo/showroom i forbindelse med verksted og lager. Vi er nå i ferd med å vokse ut av disse lokalene, og bruker inntil videre alt som lager. Det vil fortsatt være mulighet for demonstrasjon her i Ås, da jeg flytter demoutstyret tilbake til mitt dedikerte lytterom i kjelleren, hvor det er mer enn godkjent akustikk.

I tillegg har Birger / @alphamale tatt steget fra uoffisiell til offisiell ambassadør, og stiller også sitt "sutreloft" til disposisjon. Dvs at man nå også kan lytte til Sigberg Audio i Oslo. :) Det er bare å ta kontakt enten med meg eller @alphamale direkte for å avtale.

Her i Ås er alle produkter tilgjengelig for demo. Hos Birger er det i øyeblikket SBS.1 + doble Inkognito, men over sommeren vil det dukke opp et par Manta der også. 🥳 Men det er ingen grunn til å vente på det før man besøker Birger. Manta ser kanskje mer spektakulære ut, men SBS.1 byr også på en lytteopplevelse utenom det vanlige!

Birger:
birger1.png



Lytterommet i Ås:
1716011638710.png
 

Kommentarer

hvego

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.09.2009
Innlegg
329
Antall liker
401
Plutselig fikk jeg en idé om hvordan vi kan få til et demorom i Molde også. Ikke bare med SBS.1 og én Inkognito 12, men også med mer godsaker. Haha, jeg er en kreativ (og uselvisk) type!
 

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
6.923
Link til alle artikler
65
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
DSPeaker Antimode X2 opphørssalg

DSPeaker Antimode X2 opphørssalg

  • 0
Fremover kommer jeg til å fokusere 100% på egne produkter, så vi avslutter nå import av DSPeaker Antimode produktene. Gjenstående produkter (både nye og demo) selges ut rimelig så lenge lageret...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny Youtube test av Sigberg Audio 10D

Ny Youtube test av Sigberg Audio 10D

  • 2
Nemo Propaganda har testet Sigberg Audio 10D! Han snakker om lytteinntrykk og ytelse, og sammenligner den også med en del andre subwoofere.
Fortsett
Bransjenyheter
Antimode X2D (digital ut) nå på lager!

Antimode X2D (digital ut) nå på lager!

  • 14
Antimode er et veldig godt alternativ for de som ikke ønsker å sette seg inn i manuell måling og kalibrering av oppsettet, og den fokuserer primært på bass og midbass, slik at den naturlige...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi introduserer Sigberg Audio Inkognito Generation 2

Vi introduserer Sigberg Audio Inkognito Generation 2

  • 1
Den originale Inkognito startet Sigberg Audio-eventyret da den ble lansert i 2020! Inkognito har fått strålende tilbakemeldinger fra både kunder og anmeldere - og så hvorfor fikse noe som funker...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio demo / B-vare

Sigberg Audio demo / B-vare

  • 0
Er du interessert i Sigberg Audio og ute etter å gjøre et kupp? Vi har nesten alltid produkter inne som har vært benyttet i demo, på messe eller av andre årsaker ikke kan selges til full pris...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

Sigberg Audio MANTA snart tilgjengelig i hvitt!

  • 0
Vi gikk tom for MANTA rett over nyttår, og i ny batch med kabinetter kommer vi til å bestille opp et begrenset antall i hvitt! 🥳😍 Ta kontakt hvis du er interessert i denne fargekombinasjonen! Hvis...
Fortsett
Topp Bunn