- Ble medlem
- 11.05.2004
- Antall liker
- 892
Lurer på om noen har testet Whistler Coanda opp mot f.eks. Kimber Select 1116, eller lignende kabler i prisklassen. Finnes det noen som overgår Coanda?
Nope, men det er vel systemavhengig, mao i noen oppsett er de best, mens i andre oppsett er f.eks. Renaissance Audio Clear best, som jeg forøvrig absolutt ville testet, bla.a. mht pris og kvalitetsnivåKetil skrev:Lurer på om noen har testet Whistler Coanda opp mot f.eks. Kimber Select 1116, eller lignende kabler i prisklassen. Finnes det noen som overgår Coanda?
Hvis det ikke er for ingenting, hva er det for da?HCS skrev:Forøvrig er det mye pent å si om Cardas... Det er ikke for ingenting at Cardas Goldencross er den kablen som flest internasjonale hifianmeldere stadig bruker...
Har koblet opp headfi anlegget med Chord Anthem 2 mellom Hegel HD10 DAC og SPL Phonitor. Med Sennheiser HD 800 hodetelefoner og Mac som kilde låter det utrolig flott helt uten noen form for innspilling. Tanken er etterhvert å prøve Anthem 2 i hovedanlegget og høre hvordan de låter sammenlignet med Coanda.RoDa skrev:VidarP sin beskrivelse av Chordene låter veldig Whistlersk i mine ører, det blir spennende å høre hva du synes om disse to!
Dette med at kabelen bare slipper igjennom signalet og låter alt annet enn "hifi" var nettopp det jeg falt for med Cerise og deretter Coanda.
Hva koster disse Chordkablene?