|
LydKarl skrev:HeiHar fasiten frå Paul @ PM Audio her:
-Det er ingen påskrift som viser forskjellen mellom I og II
MKII er tykkere enn MKI (veven i skjermen er grovere på MKII, MKII blir dermed noe tykkere enn MKI)
Diameteren (målt med skyvelær) på MKII er ca 7mm
MKII holder seg blankere i ytterplasten over tid
Takker og bukker. Da er det fram med skyvelære når jeg kommer meg hjem. Tipper forresten at alt er OK, magefølelsen min sier at kabelen var tykkere enn 6mm... ;DLydKarl skrev:LydKarl skrev:HeiHar fasiten frå Paul @ PM Audio her:
MKII er tykkere enn MKI (veven i skjermen er grovere på MKII, MKII blir dermed noe tykkere enn MKI)
Vel.....LydKarl skrev:-Det er ingen påskrift som viser forskjellen mellom I og II
Ikke så lett hvis du har bare den ene.
Når du har dem ved siden av hverandre vil du se at MKI er tynnere og har en
finere veving. MKII er noe blankere i finishen
Jepp, det har den. Etter som jeg skjønte det, var det kun tykkelse og vev som kunne skille de to versjonene. Hva er tykkelsen på kabelen du har?JauDå skrev:Har din den blå skriften?
Muligens MkII det også da..?JauDå skrev:Aha!!
Har ikke skyvelære for hånden, men etter hva min datters gjennomsiktige Bratz-linjal kan fortelle så er den 7mm i diameter.
Lurer på hva du har målt med når du kom frem til 7 mm 2 tienedeler 3 hundrededeler og 5 tusenedeler ganske nøyaktig ????????????????????????????????????Takker og bukker. Da er det fram med skyvelære når jeg kommer meg hjem. Tipper forresten at alt er OK, magefølelsen min sier at kabelen var tykkere enn 6mm... ;DLydKarl skrev:LydKarl skrev:HeiHar fasiten frå Paul @ PM Audio her:
EDIT: Og det var den. Ganske nøyaktig 7,235mm...![]()