Sharon Jones skal jeg ha meg. Den ser ut til å bli en spotifyfavoritt for tiden, og selv om Premium holder mål så er dette en plate jeg gjerne eier en fysisk kopi av. Selv har jeg vist mye mer måtehold i det siste (selv om det ikke er alt jeg presenterer her) enn deg, og siste kjøp var kjekke 2-for-100 på Platekompaniet.
Det ble mersmak på Kings Of Leon etter å ha skaffet meg "Only By The Night" i påsken, så den første femtilappen ble brukt på "Because of the Times". Jeg har endelig fått øynene opp for Kings Of Leon, men det tok sin tid. Bra saker denne også, virker det som. Jeg har bare hatt tid til å høre halve, men den er i alle fall iørefallende frem til nå.
Den andre femtilappen gikk til en form for komplettering. Jon Eberson Groups "Jive Talking" har spilt en stor rolle i min oppvekst. De var en av mine store tidlige konsertopplevelsene mine, og platen følgte meg i mange år. Så etter noen år uten føles det hyggelig at den igjen er i samlingen, men den går rett inn i hyllene for senere nytelse. Uten noen foreløpig spilleliste. Den får heller komme frem over en flaske rødvin og en bolle med nostalgi.
Har det vært noe klaging over lyden på cd-utgaven? Ja ja, det kan vel ikke være for ille, og musikken er jo det som er kosen her.