sjølmelding?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Er det noen (unntatt de næringsdrivende) som har fått denne til utfylling?
Hvorfor kan jeg aldri huske når sånt kommer, men derimot svare sporenstreks 42, når noen spør meg om meningen med livet. Eller f.eks at byen pansjkony (nei, det skrives ikke sånn) i india har 5000 innbyggere, men at det selvsagt ikke er noen grunn til at den skal stå på kartet.
Evt også at kaptein welding var den første nordmannen som ble skutt under andre verdenskrig.

T

Thomas1

Gjest
den er visstnok forsinket. den skal leveres innen 31 April, så den kommer nok innen den tid ( den sorg )

T

theStig

Gjest
Jeg får i to omgang jeg... både næringsoppgave og den vanlige. Og ligningskontoret insisterer på at jeg fyller ut begge to. Jeg leverer altså TO sjølmeldinger. Men får jeg igjen på skatten to ganger? Å neida...

A

Affa

Gjest
Nei, den kommer om ca 14 dager tenker jeg da fristen for innlevering er 30. april.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
ah, greit å glemme at skatteetaten.no selvsagt hadde informasjon om sånt, men samtidig greit å vite at folk følger med her i gården. :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.873
Mange som håper på å få finansiert nye komponenter nå, tenker jeg. Selv frykter jeg for en sjelden smell. Kanskje jeg må selge Avantiene... :-[

A

Affa

Gjest
Mange som håper på å få finansiert nye komponenter nå, tenker jeg. Selv frykter jeg for en sjelden smell. Kanskje jeg må selge Avantiene...  :-[
Nei da, det går nok bra skal du se. Ikke ta de sorgene på forskudd!

Topp Bunn