Skogrand SC Air Intro

Hei,

Vi tilbyr nå en nedstrippet versjon av vår SC Air høyttalerkabel til en nedstrippet pris for de som ønsker en smak av audionirvana uten å måtte knuse sparebøssene til hele familien:

Skogrand SC Air Intro for kun 4.400,- for 2x2m.

http://www.skograndcables.com/pricing/

Share & Enjoy!

PS:

I tillegg kan jeg nevne at vi har demokabler ute til omtale/testing flere steder i USA, Europa og Australia. Første nye omtale vil bli fra John Darkos fortreffelige "Digital Audio Review" neste måned.

Nye omtaler og tilbakemeldinger og/eller linker til dette vil bli postet kontinuerlig på vår "Testimonials"-side.

Vedlegg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Gjest
Medlem siden
Antall liker
0
Link til alle artikler
105
sine annonser
Bransjenyheter
HI-FI+ Winner 2025, Franco Serblin Accordo Goldberg

HI-FI+ Winner 2025, Franco Serblin Accordo Goldberg

• 0
Årets stativ høyttaler i Hi-Fi+ , Franco Serblin Accordo Goldberg. Ta kontakt på tlf: 46429861 for demo vi er fleksibel på både tid og dager:)(y) Sound of Heaven tilbyr: + Innbytte ( god pris...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Kristin Sevaldsen – The Sonic Experience – Iceland

PLATESMAKING: Kristin Sevaldsen – The Sonic Experience – Iceland

• 0
For drøyt to og et halvt år siden skrev jeg om Kristin Sevaldsen sitt første album i det hun lover skal bli en trilogi. Det første albumet i serien hadde tittelen The Sonic Experience – Snøhetta...
Fortsett
Audiophile.no
Magico S2 – nye eksklusive gulvmodeller fra California

Magico S2 – nye eksklusive gulvmodeller fra California

• 0
Magico har lansert nye gulvmodeller i sin nest mest påkostede serie. Magico S3 legger seg under de større S3, som hadde en lanseringsmarkering i sommer. I juni avla vi Duet Audio en visitt i...
Fortsett
Bransjenyheter
NÅ er vel Julen over!?!?

NÅ er vel Julen over!?!?

• 17
Jeg orker ikke mer pepperkake! Jeg drar til butikken og spiller litt rock’n Roll! Høyt! Og du er velkommen mellom 15-18 i dag!! GARANTERT NULL JULEMUSIKK OG SMÅKAKER!!
Fortsett
Bransjenyheter
Børresen C3 er endelig på plass og klar for demonstrasjon!

Børresen C3 er endelig på plass og klar for demonstrasjon!

• 0
Nå kan du høre den nye Børresen C3 i perfekt harmoni med Aavik U-588 hos oss. La deg imponere av enestående detaljnivå, dynamikk og musikalitet. Besøk oss i julen for en lytteseanse du sent vil...
Fortsett
Bransjenyheter
God jul fra alle oss i Mala Audio!

God jul fra alle oss i Mala Audio!

• 2
Kjære kunder og samarbeidspartnere, Når vi nå nærmer oss slutten av året, ønsker vi å takke dere for at dere har vært en del av vår reise i 2024. Dette har vært et begivenhetsrikt år for Mala...
Fortsett
Topp Bunn