Jeg ER hjemme i påsken ;D ;D ;D, kanskje du trenger et ekstra sett med svulmende biceps 8) 8) /supervisor!
Ellers har jeg et lite dilemma; fått et bra tilbud på 10 stk. ALTEC 515G (versjonen for horn, stive som bukkekødder) og jeg er ikke sikker på om field-coil variant er verdt 5 ganger prisen, produsenten vet heller ikke for denne løsningen. Faen.... dyrt & mye jobb å teste dette, power supply i tillegg til mer kabling. Et sett med field-coils er uansett i løypa, men det er ikke noe poeng testmessig da en ikke kan kreere de samme forhold. ALTEC'ene er ferrit, ikke alnico. Field-coil versjon kan dras helt opp i over 1,8 Tesla og det er helt rått.
Hadde jeg vært sikker på at F-C = merkbart bedre så hadde det ikke vært noe tema. Mellomlegget skulle vi nok svelget.
Marginalt større sier du?? Skjønner ikke..... Dessuten blir vi da alle det, etter hvert. De blir uansett maksimalt finere.
Hvis bribe-kontoen din slipper unna med en skarve linse er du heldig. Jeg vet om de som ryker på feite diamanter og all-inclusive shoppingturer til Europas hovedsteder. Consider yourself lucky.