Sliter folk med å selge dyre CD spillere for tiden?

ole

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.01.2004
Innlegg
769
Antall liker
112
Sted
Bærum
Hei,

Vurderer å oppgradere CD spiller, men får litt angst av å følge med på salgsframstøtene til eiere av dyrere slike som vil selge. Det siste halve året har det vært mange, f.eks. dCS Puccini, p8i, Esoteric, ARC Ref. etc som har forsøkt å selge i månedsvis.
(Angst fordi når man selv skal selge igjen om en stund blir det neppe særlig mye lettere...)

Vel har vi finanskrise, men det virker som om CD avspillere rammes hardere enn annet Hi End utstyr.

Går alle over til harddisk avspilling i denne klassen, eller skifter teknologien så raskt at de som har penger må bytte topputstyr som kostet kr. 100.000.- ++ ca hvert annet år for å henge med i utviklingen?


Mvh Ole
 
V

vredensgnag

Gjest
Har vel vært tilstrekkelig med artikler i ledende hifi-blader som har satt spørsmålstegn ved cd-avspilling vs. harddiskbasert samme, der sistnevnte utropes som fremtiden.

Dyre CD-avspillere var et forsøk på å trekke en sammenligning til utfordringene ved vinylavspilling.
 

ole

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.01.2004
Innlegg
769
Antall liker
112
Sted
Bærum
Valentino skrev:
Jeg sliter iallefall med å kjøpe dem.
Det er kun snakk om prioriteringer det, kutt ut bredbåndet, bilen og feriene og kjøp ditt tøy på Fretex i 5 år så har du mer enn nok til en bra CD spiller.

Med det håper jeg å trekke diskusjonen inn der jeg ville ha den før den glir enda lenger ut, så og si før den er kommet ut av startgropen.

Ole
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.213
Antall liker
7.033
Torget vurderinger
4
Jeg tror ikke det er så mange som går over til HD-avspiling (ennå), men som typisk er når utviklingen raser avgårde så sitter mange på gjerdet og venter. Jo raskere teknologisk utvikling jo raskere prisfall på brukt utstyr. Det er jo et dilemma; - jeg har ikke lyst til å kjøpe digitalt avspillingsutstyr brukt fordi det nye allerede har rukket å bli vesentlig bedre. På den annen side er det nye også vesentlig dyrere (i hvertfall bør det brukte være vesentlig billigere).
 

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.174
Antall liker
38
Sted
Trondheim
Valentino sitt poeng var da rett på blinken det? Uten motiverte kjøpere blir det jo vanskelig å selge. For min del skulle jeg gjerne hatt en Krell 505 men det betinger også egentlig en Krell 222 for å dra nytte av CAST m.m. og da begynner det å bli veldig kostbart for en relativt moderat kvalitetsheving.

Mvh
 
V

vredensgnag

Gjest
Ole skrev:
Med det håper jeg å trekke diskusjonen inn der jeg ville ha den før den glir enda lenger ut, så og si før den er kommet ut av startgropen.

Ole
Har man bestemt seg for hvor man vil ha "diskusjonen," så kalles det gruppeterapi.

Mitt innlegg understreket kun at selv ledende hifi-blader har satt spørsmålstegn ved berettigelsen til rene cd-spillere, og det skaper naturligvis en del kjøpsvegring i hovedsegmentet man ønsker å omsette sin rådyre spiller til ved ev. oppgradering.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.444
Antall liker
26.319
Torget vurderinger
24
Blir jo litt bakvendt når man har lyst på kostbar og god cd-spiller, men ikke våger kjøpe fordi prisene nå er så lave....
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.269
Antall liker
4.625
Torget vurderinger
1
o.t.
Fosse skrev:
Blir jo litt bakvendt når man har lyst på kostbar og god cd-spiller, men ikke våger kjøpe fordi prisene nå er så lave....
Dagens ... ;D 8)

mvh
KJ
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.906
Antall liker
2.100
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Fosse skrev:
Blir jo litt bakvendt når man har lyst på kostbar og god cd-spiller, men ikke våger kjøpe fordi prisene nå er så lave....
Hehe – jeg har lyst på lyden fra en god CDspiller, men har ikke tenkt å bruke penger på den boksen med drivverk som følger med, og har heller ikke lyst til å gå tilbake til å håndtere, spille og lagre CDer på den gamle måten. Derfor sitter jeg bare og venter på at markedet skal komme opp med prisgunstige drivverksløse high-end-løsninger tilpasset mitt behov. Har jeg lest krystallkulen riktig, er dette bare et spørsmål om kort tid. Da kjøper jeg og laster ned både CDbasert og høyoppløst musikk rett fra nettet, kjører det gjennom min digitale og drivverksløse high-end-avspiller, som om ikke altfor lenge heller ikke vil koste skjorta. Tror jeg.
 

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Innlegg
15.992
Antall liker
9.012
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Tror nok også man blir litt lurt av tilbudet og hvordan man tolker de ulike gruppene....

Hvis man ser på effektforsterkere så er på en måte Krell, BAT, AR og DP såpass forskjellig at man "kognintivt ikke setter de i samme gruppe", det samme gjelder høytaler også....derimot er en CD spiller bare en CD spiller og derfor synes det veldig godt hvis det ligger et par-tre på bruktbørsen.

Ingen hadde stilt det samme spørsmålet om store effektrinn - selv om det nok ligger betydelige flere tunge effekttrinn til salgs på børsen enn Cd spillere...

Mvh
OMf
 
R

Roysen

Gjest
Ole skrev:
Hei,

Vurderer å oppgradere CD spiller, men får litt angst av å følge med på salgsframstøtene til eiere av dyrere slike som vil selge. Det siste halve året har det vært mange, f.eks. dCS Puccini, p8i, Esoteric, ARC Ref. etc som har forsøkt å selge i månedsvis.
(Angst fordi når man selv skal selge igjen om en stund blir det neppe særlig mye lettere...)

Vel har vi finanskrise, men det virker som om CD avspillere rammes hardere enn annet Hi End utstyr.

Går alle over til harddisk avspilling i denne klassen, eller skifter teknologien så raskt at de som har penger må bytte topputstyr som kostet kr. 100.000.- ++ ca hvert annet år for å henge med i utviklingen?


Mvh Ole
Hei, Ole.

Jeg må si meg enig med Fosse. Tankegangen blir litt bakvendt. Du får se på hi-fi brukt markedet om på aksjemarkedet, boligmarkedet eller hvilket som helst annet marked. Det er selvsagt mest lønnsomt å kjøpe når prisene er på sitt laveste og selge når de er på sitt høyeste.

Jeg har ingen tro på at markedet for CD-avspillere vil dø ut med det første. Det er rett og slett for mange personer som eier CDer og som fortsatt ønsker å benytte disse til at markedet vil tørke ut på en god stund ennå.

Mvh
Royesn
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.906
Antall liker
2.100
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Roysen skrev:
Jeg har ingen tro på at markedet for CD-avspillere vil dø ut med det første. Det er rett og slett for mange personer som eier CDer og som fortsatt ønsker å benytte disse til at markedet vil tørke ut på en god stund ennå.

Mvh
Royesn
Enig med deg i dette, men spørsmålet er om DYRE CDspillere kan forsvare sin posisjon i markedet, hvis det utvikler seg et marked for rågode DACer som kan fungere godt med billige drivverk eller harddiskbasert musikk.
 
C

Cyber

Gjest
CD-spillere er jo kjekt å ha, problemet med de virkelig dyre er at rimelige spillere puster dem i nakken og det du får igjen av lyd er nesten ikke målbar og begrenses ofte av andre komponenter.

Jeg kjører best of both worlds. HD-avspilling er bare utrolig kjekt.
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.813
Antall liker
572
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Det gjelder ikke bare CD-spillerer, vel så mye HT og annet utstyr. Folk vil ha det gratis(er ikke noe bedre jeg, når jeg er i kjøpesituasjon) Har inntrykk av at det er lett å selge ting i litt lavere prisklasser.
 
M

musicus

Gjest
Roysen skrev:
Ole skrev:
Hei,

Vurderer å oppgradere CD spiller, men får litt angst av å følge med på salgsframstøtene til eiere av dyrere slike som vil selge. Det siste halve året har det vært mange, f.eks. dCS Puccini, p8i, Esoteric, ARC Ref. etc som har forsøkt å selge i månedsvis.
(Angst fordi når man selv skal selge igjen om en stund blir det neppe særlig mye lettere...)

Vel har vi finanskrise, men det virker som om CD avspillere rammes hardere enn annet Hi End utstyr.

Går alle over til harddisk avspilling i denne klassen, eller skifter teknologien så raskt at de som har penger må bytte topputstyr som kostet kr. 100.000.- ++ ca hvert annet år for å henge med i utviklingen?


Mvh Ole

Jeg har ingen tro på at markedet for CD-avspillere vil dø ut med det første. Det er rett og slett for mange personer som eier CDer og som fortsatt ønsker å benytte disse til at markedet vil tørke ut på en god stund ennå.

Mvh
Royesn
Enig, ikke minst er det jo nu ved cdéns erklärte död kommet spillere som presterer bedre enn hva man trodde var mulig med formatet for bare få år siden....

mvh
 
M

musicus

Gjest
oyvjorge skrev:
Det gjelder ikke bare CD-spillerer, vel så mye HT og annet utstyr. Folk vil ha det gratis (er ikke noe bedre jeg, når jeg er i kjøpesituasjon) Har inntrykk av at det er lett å selge ting i litt lavere prisklasser.
Spot on!! (uthevet av meg)...

mvh
 

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Innlegg
11.296
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Hvorfor kjøpe en dyr CD spiller når man kan kjøpe et lydkort/DAC til brøkdel av prisen og i tillegg nyte godene av harddiskbasert avspilling? CD spiller går jeg aldri tilbake til. Flere og flere av high-end merkene vil komme med gode løsninger rett rundt hjørne. Men man får i dag særdeles mye for pengene i proff verden, men da som oftest med en veldig nøytral klangbalanse som kanskje ikke passer alle.
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.652
Antall liker
3.874
Torget vurderinger
96
Ulf-B skrev:
Fosse skrev:
Blir jo litt bakvendt når man har lyst på kostbar og god cd-spiller, men ikke våger kjøpe fordi prisene nå er så lave....
Hehe – jeg har lyst på lyden fra en god CDspiller, men har ikke tenkt å bruke penger på den boksen med drivverk som følger med, og har heller ikke lyst til å gå tilbake til å håndtere, spille og lagre CDer på den gamle måten. Derfor sitter jeg bare og venter på at markedet skal komme opp med prisgunstige drivverksløse high-end-løsninger tilpasset mitt behov. Har jeg lest krystallkulen riktig, er dette bare et spørsmål om kort tid. Da kjøper jeg og laster ned både CDbasert og høyoppløst musikk rett fra nettet, kjører det gjennom min digitale og drivverksløse high-end-avspiller, som om ikke altfor lenge heller ikke vil koste skjorta. Tror jeg.
Disse har eksistert i mange år, og kalles DA konvertere. Finnes i alle prisklasser. ;)

Ellers er det vel ingen tvil om at det er PC avsplling i alle former som er årsaken til at mange sliter med
å selge dyre spillere. Jeg har kjøpt og solgt litt div. utstyr i det siste, og nesten alle jeg kommer i kontakt med sier de
har begynt å bruke f.eks Squeezebox. Inkludert meg selv.
Må jo si det frister å kjøpe high-end spillere i Sverige brukt nå, liksom litt for å ha en ekslusiv komponent stående.. eller er det
patetisk...? ;) Spiller vel cd noen få ganger i måneden.
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.906
Antall liker
2.100
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Hehe - har fått med meg det. Har tre stykker - av det som kalles DA Convertere - akkurat i øyeblikket, men venter på litt mer sofistikerte løsninger som gjør tilkoblingen til PCen lettere - eventuelt helt overflødig.
 

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Innlegg
4.981
Antall liker
1.055
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
For 20 år siden, var platespillere usalgbart...
Om et ti-år eller 2, vil eldre & kostbare CD-spillere være "gull", og
CD-medie være vintage 8)

Arne K
 
M

musicus

Gjest
orso skrev:
Hvorfor kjøpe en dyr CD spiller når man kan kjøpe et lydkort/DAC til brøkdel av prisen og i tillegg nyte godene av harddiskbasert avspilling? CD spiller går jeg aldri tilbake til. Flere og flere av high-end merkene vil komme med gode løsninger rett rundt hjørne. Men man får i dag særdeles mye for pengene i proff verden, men da som oftest med en veldig nøytral klangbalanse som kanskje ikke passer alle.
Jeg skal unnlate å svare for andre enn meg selv. jeg kjöpte meg en "dyr" cd spiller fordi jeg liker å handtere cd samlingen min, på samme måte som jeg liker å handtere vinyl samlingen, lese og bla i coverene, derfor liker ikke jeg lydkort/dac varianten du skisserer, det handler vel så mye om minnene en vinyl og cd samling fra de siste 25-30 årene kan gi en...

mvh
 

Polka

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2003
Innlegg
5.652
Antall liker
3.874
Torget vurderinger
96
Ulf-B skrev:
Hehe - har fått med meg det. Har tre stykker - av det som kalles DA Convertere - akkurat i øyeblikket, men venter på litt mer sofistikerte løsninger som gjør tilkoblingen til PCen lettere - eventuelt helt overflødig.
ok :)
Hva er det du er ute etter som Squeezebox, Transporter og andre lignende produkter ikke kan?
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Ser for egen del ikke noen grunn til å handle en dyr CD-spiller. Har bedre lyd fra en påkostet PC-løsning (ala Petter Dales f.eks.).

Da er en BD-spiller mere aktuell den dagen jeg får vanlig COAX ut fra denne og ikke HDMI. I know - long to wait...

PCen støtter jo i tillegg ALLE formater og ikke bare de som en CD-spiller hadde innbygd fra grunnen av...
 
M

musicus

Gjest
Titleist skrev:
du har de gamle hifi traverne som er redd for data-verden, de vinyler seg opp, fremfor å harddiske seg opp.
den yngre garde går i bresjen for hdd/DS.

personlig så er jeg keen på en fet vinylrigg, kun for å pynte opp hifi alteret selvsagt.
....redd for data-verden, vel, du om det ::) ...

mvh
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.501
Antall liker
13.347
musicus skrev:
Jeg skal unnlate å svare for andre enn meg selv. jeg kjöpte meg en "dyr" cd spiller fordi jeg liker å handtere cd samlingen min, på samme måte som jeg liker å handtere vinyl samlingen, lese og bla i coverene, derfor liker ikke jeg lydkort/dac varianten du skisserer, det handler vel så mye om minnene en vinyl og cd samling fra de siste 25-30 årene kan gi en...
mvh
Som jeg skulle sagt det selv Musicus 8)
Å så var det det at et CD drev er ikke bare et CD drev ;) men det har vi kanskje kranglet nok om her inne fra før?
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.501
Antall liker
13.347
OMF skrev:
....derimot er en CD spiller bare en CD spiller og derfor synes det veldig godt hvis det ligger et par-tre på bruktbørsen.

Mvh
OMf
Det første mener du vel ikke helt bokstavelig OMF ;)
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
OMF, har du problemer med å programmere VHSen din også? LOL ;D
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.501
Antall liker
13.347
Titleist skrev:
du har de gamle hifi traverne som er redd for data-verden, de vinyler seg opp, fremfor å harddiske seg opp.
den yngre garde går i bresjen for hdd/DS.

personlig så er jeg keen på en fet vinylrigg, kun for å pynte opp hifi alteret selvsagt.
Den yngre garde (min lille slam) som ligger et helt univers foran undertegnede hva gjelder forståelse av digitalis sier at det slettes ikke vil være noe billigere å gå over til dedikert digital avspilling via fullverdig harddisc oppsett kontra CD/DAC.
jeg skal ikke en gang prøve og gjengi hva han forklarte meg, men det ringte bjeller i et aldrende hode.
I tillegg er kanskje ikke lydrevolusjonen så voldsom som mange skal ha det til all den tid forskjellige designere, produsenter og forbrukere har sin egen subjektive oppfatning av hva som er god/korrekt lydgjengivelse!?

Uansett ville jeg nok valgt en fet vinyl rigg fremfor Squeeseboks o.lign.
Ham om det.

God Påske folkens!
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Titleist skrev:
du har de gamle hifi traverne som er redd for data-verden, de vinyler seg opp, fremfor å harddiske seg opp.
den yngre garde går i bresjen for hdd/DS.

personlig så er jeg keen på en fet vinylrigg, kun for å pynte opp hifi alteret selvsagt.
Jeg føler meg ganske så ung ja, om enn ikke til den yngre garde ;)
Kanskje det egentlig handler om at jeg er for gammel til å trave frem og tilbake å skifte cder fra knestående ;D
iMac verdenen er en egen for seg sjøl ;)
Mvh.KW
 
M

musicus

Gjest
Powerpoint skrev:
musicus skrev:
Jeg skal unnlate å svare for andre enn meg selv. jeg kjöpte meg en "dyr" cd spiller fordi jeg liker å handtere cd samlingen min, på samme måte som jeg liker å handtere vinyl samlingen, lese og bla i coverene, derfor liker ikke jeg lydkort/dac varianten du skisserer, det handler vel så mye om minnene en vinyl og cd samling fra de siste 25-30 årene kan gi en...
mvh

Å så var det det at et CD drev er ikke bare et CD drev ;) men det har vi kanskje kranglet nok om her inne fra før?
;) ;D

mvh
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Var i Kristiansand i helgen og der var det salg på VHS til 5 kroner stykket. Så, noen gamle idealister finnes nok. La nå de som har en hobby med å samle på gamle ting (VHS, LP, CD, o.l.) få gjøre det. En hobby skal ikke disekreres til døde. Vi andre kan jo fortsette å navigere tusenvis av låter med et tastetrykk mens vi leser tråder der kranglevorne "gamle menn" poster irritasjon over fremskrittene (i gamle dager aka farge TV).
 
M

musicus

Gjest
Loevhagen skrev:
Var i Kristiansand i helgen og der var det salg på VHS til 5 kroner stykket. Så, noen gamle idealister finnes nok. La nå de som har en hobby med å samle på gamle ting (VHS, LP, CD, o.l.) få gjøre det. En hobby skal ikke disekreres til døde. Vi andre kan jo fortsette å navigere tusenvis av låter med et tastetrykk mens vi leser tråder der kranglevorne "gamle menn" poster irritasjon over fremskrittene (i gamle dager aka farge TV).
Der er du inne på stikkordet, samle, på "orginalene", men ikke ser jeg vitsen med å "navigere" tusenvis av låter med ett taste trykk når man alikevel kun kan høre på en låt om gangen ;)
Alvor, jeg var inne på tanken om dette engang, men etter noen besøk hos en hifi kompis som kjører denne varianten, mistet jeg suget, man fikk knapt hørt 20 sek av en låt før det var neste, og sånn gikk nu kvelden(e), og jeg kan lett se meg selv havne i samme situasjon, nei, da kan jeg godt leve med å bruke litt mer gjennomtenkt tid på hva jeg legger i cd spilleren :) ...

mvh
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Godt poeng. :) Du har selvsagt rett. Ting som er lett tilgjengelig, blir ikke alltid lyttet til som det burde.
 

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
29.552
Antall liker
23.305
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Cuts both ways.
Man kan fort bli sittende og zappe, men for min egen del hører jeg mer musikk, og er i det store og hele mer bevisst på hva jeg hører på etter at jeg la alle CDene mine på harddisk. Coverne er lett tilgjengelige i en skuff.
 

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Innlegg
5.372
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Nok et godt poeng. Man hører / lytter oftere på musikk "man ikke visste man hadde" når alt er på HDD. For egen del opplever jeg både zappingen og nyoppdagelsen. Sistnevnte gir meg nok merverdi til å tilgi førstnevnte. :)
 

alfalfa

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.09.2005
Innlegg
661
Antall liker
159
Torget vurderinger
8
Valentino skrev:
Cuts both ways.
Man kan fort bli sittende og zappe, men for min egen del hører jeg mer musikk, og er i det store og hele mer bevisst på hva jeg hører på også etter at jeg la alle CDene mine på harddisk. Coverne er lett tilgjengelige i en skuff.
Når Eskelands Edge spiller med innmat til 500kr spiller bedre en Esoteric til 200000kr så er de vel grunn til og gå i tenkeboksen.
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
Valentino skrev:
Cuts both ways.
Man kan fort bli sittende og zappe, men for min egen del hører jeg mer musikk, og er i det store og hele mer bevisst på hva jeg hører på også etter at jeg la alle CDene mine på harddisk. Coverne er lett tilgjengelige i en skuff.
Jeg har tatt med CDene på kontoret der jeg har en gammel Orelle, en headamp og hodetelefoner. Jeg tror rimelige CDspillere også er på nedadgående, jeg fikk ikke mer enn 4000 for min strøkne Vincent s6 som vel fortsatt selges i butikk for 11.995?

På sikt, når alle har skjønt at 0er og 1tall like gjerne kan ligge på en harddisk, og man har kommet lenger med DSP og digitale volumkontroller og dacer med utganger bygd for å drive effekttrinn blir det flust med kvalitetspreer på billigsalg, og det kan jo være aktuelt når man skal begynne med et rent analoganlegg igjen...
 
V

vredensgnag

Gjest
alfalfa skrev:
Valentino skrev:
Cuts both ways.
Man kan fort bli sittende og zappe, men for min egen del hører jeg mer musikk, og er i det store og hele mer bevisst på hva jeg hører på også etter at jeg la alle CDene mine på harddisk. Coverne er lett tilgjengelige i en skuff.
Når Eskelands Edge spiller med innmat til 500kr spiller bedre en Esoteric til 200000kr så er de vel grunn til og gå i tenkeboksen.
Bare legg innmaten fra Edge inni Esoteric skallet, så har du "best of both worlds."
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.546
Antall liker
4.520
Torget vurderinger
10
vredensgnag skrev:
alfalfa skrev:
Valentino skrev:
Cuts both ways.
Man kan fort bli sittende og zappe, men for min egen del hører jeg mer musikk, og er i det store og hele mer bevisst på hva jeg hører på også etter at jeg la alle CDene mine på harddisk. Coverne er lett tilgjengelige i en skuff.
Når Eskelands Edge spiller med innmat til 500kr spiller bedre en Esoteric til 200000kr så er de vel grunn til og gå i tenkeboksen.
Bare legg innmaten fra Edge inni Esoteric skallet, så har du "best of both worlds."
Og så kan man lure på hvordan det er mulig å tro og skrive slikt vas......... Uvitenhet.
 
Topp Bunn