SLUK-O-RAMA - parental guidance strongly advised

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Bader nok mer, og lenger enn de fleste :)
    Feit ja, noe så jævlig :cool:
    Men etter 9 ukers karantene og permisjon har jeg tilbakelagt 170 km og vel så det i skog og mark.
    Så formen er på stigende selv om man er like "feit".

    DSC_2816.JPG


    Vi vet jo begge at det er bedre å være stutttjukk enn å være en tynn innfeit pinne ;)
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Det handler som alltid om overhead - selv om det i dette tilfelle egentlig er NEDENFOR hodet :ROFLMAO: Reserver er viktig, opplagsnæring inkludert! Og de beste svømmerne i havet har nettopp slik bautalignende kropp som vi sverger til. Jeg kaller det akvadynamisk. Kona synes jeg ligner på en flodhest når jeg er sjøsatt.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det handler som alltid om overhead - selv om det i dette tilfelle egentlig er NEDENFOR hodet :ROFLMAO: Reserver er viktig, opplagsnæring inkludert! Og de beste svømmerne i havet har nettopp slik bautalignende kropp som vi sverger til. Jeg kaller det akvadynamisk. Kona synes jeg ligner på en flodhest når jeg er sjøsatt.
    Høyteknologi er dyrt for Forsvaret. Litt ammo på skrotten, så kan du i fremtiden være for oss i Marinen hva gutta på skauen var for Heeeren tidligere:unsure::LOL:
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Det handler som alltid om overhead - selv om det i dette tilfelle egentlig er NEDENFOR hodet :ROFLMAO: Reserver er viktig, opplagsnæring inkludert! Og de beste svømmerne i havet har nettopp slik bautalignende kropp som vi sverger til. Jeg kaller det akvadynamisk. Kona synes jeg ligner på en flodhest når jeg er sjøsatt.
    Det var som faen. Frekk er din fru! Sy kam! ;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Må nok dessverre gi henne rett etter å ha sett et naturprogram hvor de filmet flodhester i en ren og fin elv, kameramannen lå på bunnen..... Bevegelser og benføring var frapperende lik de jeg så på en kar av mitt format - en gang på Tøyenbadet... Der er det vinduer inn i bassenget hvor en kan beskue de vannføre under vann. Ikke alltid et vakkert skue.

    Apropos flodhester - de parrer seg alltid UNDER vann selv om de oppholder seg på land i store deler av døgnet. forklaringen er enkel - hvordan skulle de ellers klare å få 50 kg. fitte våt? :LOL: :LOL: :LOL: Dyreriket har sine klare begrensninger. Krokodiller f.eks., der er det tynt med blowjobs med mindre det er på tegnefilm da selvsagt.

    giphy brickleberry.gif
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.474
    Antall liker
    6.793
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Den hydrodynamisk mest effektive formen er dråpeform - dvs rund i fronten.

    Johan-Kr
     

    Teobald

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.02.2002
    Innlegg
    443
    Antall liker
    402
    hjemreise.jpg


    Gratulerer med å bli en av de første som reiser med SpaceX's Crew Dragon til ISS!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Alltid først med det siste!! Eller hvar det omvendt...? :unsure:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Dere er FÆLE altså, gutter 🤭
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.045
    Antall liker
    2.989
    Torget vurderinger
    2
    For en tendensiøs noksagt.

    Skal ikke grave dypt før man finner dette:

    «Sluttrapporten på 144 sider beskriver gjennomgående at datagrunnlaget er for dårlig til å trekke noen klare konklusjoner om prosjektet har hatt ønsket effekt. Kort sagt er målemetodene for dårligere, for tilfeldige og har smutthull som gjør at tilfeldighetene blir for store.

    De skriver at det også har skjedd så mye annet i og rundt sentrum at det er vanskelig å si noe om de effektene som måles kan relateres til prosjektet.»

    Sakset fra Nettavisens egen sak om selve rapporten.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Nei - men dette visste jo vi gamlekara som er født og oppvokst her i byen kom til å skje.. For jævlig at sånne oppløpne drittunger klarer å rasere hovedsaden i et av verdens beste land på rekordtid. En tør henvise til tidligere kommentarer i denne og min forrige tråd om emnet - SnåsaSluket fikk som vanlig rett, denne gangen må jeg nesten få lov å si dessverre. Det som gjør det hele så deprimerende er at det egentlig er så utrolig unødvendig. Nordmenn er virkelig gode på å ødelegge for seg selv.
    Og til de som rakket ned på meg og mine dystre spådommer på det mest hånlige og arrogante - kyss meg i ræva så håra røsser, men puss tenna først!
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.474
    Antall liker
    6.793
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Lurer litt på hvis Lan og typen trenger 10 kubikk ferdigbetong til et eller annet. Hvordan ville de planlagt å frakte gugga? Fraktesykkel?

    Johan-Kr
     

    Teobald

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.02.2002
    Innlegg
    443
    Antall liker
    402
    Knock.jpg
    Crying.jpg

    Ny sjanse på lørdag 🤑
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Avgangen ble utsatt pga for høy vekt.


    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::unsure::cautious::mad::mad::mad:
     

    Teobald

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.02.2002
    Innlegg
    443
    Antall liker
    402
    Tesla til Sluket.png


    Sluket får en Tesla som plaster på såret - bra SpaceX (y)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: Im good with that... trenger ny bil og kan nøye meg med Tesla dersom den er gratis!!
     

    Singh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Innlegg
    1.656
    Antall liker
    1.715
    Torget vurderinger
    1
    Ser nesten ut som en lilla valmue, men er ikke helt sikker. Meget vakkert ute område, en sann fryd for øye.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Ser nesten ut som en lilla valmue, men er ikke helt sikker. Meget vakkert ute område, en sann fryd for øye.
    Takk takk, det er et deilig sted for meditering, sosialt samvær og ikke minst bare VÆRE der og samle krefter. Det beste er at det er relativt low maintenance også slik at det ikke blir et ork.
     

    Kondis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.02.2013
    Innlegg
    905
    Antall liker
    699
    Sted
    Okkaby
    Torget vurderinger
    13
    Flott ute område, med ` low maintenance` betyr vell at alle plantene er lagd av plastikk.:)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    :ROFLMAO: :ROFLMAO: Tror jeg må ta en alvorsprat med bror din og engasjere ham til å riste deg litt i øra....
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Den blivende svigersønn her i huset er meget anvendelig, elektriker og interesse for vekster og hagestell bla, han hade frisert denne busken/treet når jeg kom hjem, ville nok ikke skjedd ellers og finnes mer og gjøre:unsure: slike egenskaper må missbrukes:whistle:
    20200529_090512.jpg
     
    Sist redigert:

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.238
    Antall liker
    10.914
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Godkjent + til Sluket fra Villa Ottone for god fargedisiplin og balanse i blikket og hodet.

    Nesten helg hilsen med utsikt fra gjemmekontoret
    utsikt.jpg


    og fra kontoret for utvidet lunch mot langhelg
    lunchstol.jpg
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Takker Otto.. vet du har et flott uterom du også!! Skal nok ta turen innom serru...
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Ser ut til å være både godt gjennomtenkt OG gjennomført. Nydelig !!

    Takk for det - prøver å la omgivelsene speile LYDEN i heimen..... som person er jeg nok i så måte fortapt :LOL: :LOL: Men fruen er jo en blomst da!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.203
    Antall liker
    101.683
    Torget vurderinger
    23
    Den blivende svigersønn her i huset er meget anvendelig, elektriker og interesse for vekster og hagestell bla, han hade frisert denne busken/treet når jeg kom hjem, ville nok ikke skjedd ellers og finnes mer og gjøre:unsure: slike egenskaper må missbrukes
    SATAN hvilket vinnerlodd du har trukket her i livet Cash... - unnslapp Sverige, flott kone og barn, medlem av det gode selskap (Groruddalen Geriatriske Gruppe) og nå også med Mester Grønn av en svigersønn! Mangler bare en Bigass smørgåstårta nå så er alt på stell! 🤭
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    SATAN hvilket vinnerlodd du har trukket her i livet Cash... - unnslapp Sverige, flott kone og barn, medlem av det gode selskap (Groruddalen Geriatriske Gruppe) og nå også med Mester Grønn av en svigersønn! Mangler bare en Bigass smørgåstårta nå så er alt på stell! 🤭
    Det kan tilfeldigvis ikke være tvertimot hvem som vært heldig og fått meg til landet :unsure: Smörgåstårta blir det så fort Mördar Anders er klar med jobben:whistle:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn