SMS action bland "Norske" muslimer

C

CAP

Gjest
Nå i helga mante "Norske" muslimer via sms til demonstrasjoner og protestaktioner i Oslo denne uken ala det "danske" muslimer gjorde i København i helga og før helgen hvor de bla knuste togvogner og vandaliserte hvoren de gikk.

Dette er tydlighvis muslimers måte og vise takknemmelighet ovenfor det landet som gir dem husly, mat, jobb, trygghet og frihet.

Hvis så skjer også her i Norge så får vi ta det som straff for at vi lot dem komme hit til frie Norge i første omgang.

K

knutinh

Gjest
Ja la oss straks internere alle som demonstrerer, protesterer, skriver avisinnlegg eller på andre måter er utakknemlige for det perfekte landet vi får leve i.

.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Nå i helga mante "Norske" muslimer via sms til demonstrasjoner og protestaktioner i Oslo denne uken ala det "danske" muslimer gjorde i København i helga og før helgen hvor de bla knuste togvogner og vandaliserte hvoren de gikk.

Dette er tydlighvis muslimers måte og vise takknemmelighet ovenfor det landet som gir dem husly, mat, jobb, trygghet og frihet.

Hvis så skjer også her i Norge så får vi ta det som straff for at vi lot dem komme hit til frie Norge i første omgang.
Vi lever i et fritt land ikke sant? Altså har de rett til å demonstrere. Jeg stoler på at politiet sørger for at demonstrasjonen ikke utarter seg.

L

Lydtekniker

Gjest
Å demonstrere på sivilisert vis er enhver borgers rett, så dette har jeg i utgangspunktet ingenting i mot.

C

CAP

Gjest
Tenker pipa får en annen lyd hvis det er deres biler de først setter fyr på, da tenker jeg nok at rettighetene til de norske muslimene ryker fort.

Muslimer i Norge demonstrer MOT Norge i Norge og på toppen av allt skal vi beskytte dem slik at de kan få gjøre det og la dem få herje fritt rundt og vandalisere.

Begynner de med flaggbrenning av norske og danske flagg på Karl Johan så kommer helvete på alvor og begynne for alle muslimer i norge, man får håpe de skjønner såpass.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Tenker pipa får en annen lyd hvis det er deres biler de først setter fyr på, da tenker jeg nok at rettighetene til de norske muslimene ryker fort.

Muslimer i Norge demonstrer MOT Norge i Norge og på toppen av allt skal vi beskytte dem slik at de kan få gjøre det og la dem få herje fritt rundt og vandalisere.

Begynner de med flaggbrenning av norske og danske flagg på Karl Johan så kommer helvete på alvor og begynne for alle muslimer i norge, man får håpe de skjønner såpass.
Hvis man er tilhenger av ytringsfriheten, må de kunne demonstrere mot hva de vil, så lenge de holder seg innenfor det norske lovverket. Det scenarioet du forestiller deg tror jeg ikke kommer til å skje, men jeg kan jo ta feil. Som sagt, jeg stoler på at politiet forhindrer at det vil skje.

akto

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.10.2005
Antall liker
48
Sted
Akershus
La de nå demonstrere. Det er en del av ytringsfriheten, som gjør vårt land så bra å leve i. Så får vi se om det er en annen gruppe som velger å demonstrere på samme plass, til samme tid... Jeg har på følelsen av at lørdag blir en studie i demonstrasjonsteknikk :) Og jeg har tenkt til å holde meg langt borte, når koranens æresforkjempere og forvirrede nasjonalister skal møtes til en kopp te på youngstorget :)

C

CAP

Gjest
i Norge har vi sakte men sikkert tilegnet oss en ikke ubetydlig strutse oppførsel = bare vi stikker hodet ned i sanden så forsvinner alle problemene.
Nå skal vi altså ikke lenger en til vårt naboland som vi deler historie, oppførsel, følelser, verdier, delevis språk osv, osv med for og oppleve og se flaggbrenning og
demonstrasjoner mot oss og vårt levesett (det vestlige levesett). Hva skal til får og få nordmenn til og forlate denne utrolig naive holdning om at det aldrig kommer til og skje her fordi vi er norske og bor i norge.
Tidligere hadde jeg alltid den mening at den som ikke plager meg, vel han gidder jeg ikke og bry meg med heller, det er kanskje på tide og forandre mening om hva som foregår rundt oss snart og våkne opp og se sannheten i øynene.

K

knutinh

Gjest
i Norge har vi sakte men sikkert tilegnet oss en ikke ubetydlig strutse oppførsel = bare vi stikker hodet ned i sanden så forsvinner alle problemene.
Nå skal vi altså ikke lenger en til vårt naboland som vi deler historie, oppførsel, følelser, verdier, delevis språk osv, osv med for og oppleve og se flaggbrenning og  
demonstrasjoner mot oss og vårt levesett (det vestlige levesett).  Hva skal til får og få nordmenn til og forlate denne utrolig naive holdning om at det aldrig kommer til og skje her fordi vi er norske og bor i norge.
Tidligere hadde jeg alltid den mening at den som ikke plager meg, vel han gidder jeg ikke og bry meg med heller, det er kanskje på tide og forandre mening om hva som foregår rundt oss snart og våkne opp og se sannheten i øynene.
Så hvis mine meninger plager deg er det greit at du knebler meg?

Skumle tanker...

-k

Topp Bunn