SOA's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • soa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.453
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Og ett når mørket har senket seg...

    Vis vedlegget 557485
    Gratulerer med ommøblering og «nedskalering» om dette kan kalles det������
    Her står nok noen færre bokser men kvaliteten synes å stå fjellstøtt������������������������
    Fortsatt lekkert og lydmessig sikkert på topp������������������

    gismo
    Takk for gratulasjoner gismo. Viktig at kvalitet og eierglede opprettholdes:). Meget godt fornøyd med både lyd og oppsett🎶
     

    soa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.04.2006
    Innlegg
    2.453
    Antall liker
    982
    Torget vurderinger
    18
    Så var den endelig her...

    p96sHwkyQUeP3WMbo9yLiQ.jpg


    Det er vel kjent at første generasjon Audio Desk hadde sine svaktheter. Så også min, som gikk heden etter en kort stund. Jeg ble tilbudt en grei innbyttedeal på Pro modellen når den var klar. Den skulle være betydelig forbedret ift svakheter på forrige, så jeg slo til. Så var det bare å vente.

    Tålmod er dyd sies det, men her ble den virkelig satt på prøve. Det varte og rakk (til tross for iherdige purringer fra forhandler), men for et par uker siden var den altså kommet til butikken.

    Underveis har jeg vurdert og gi opp, og kanskje satse på noe annet, feks Degritter, som virker å være et topp produkt. Men så var det at Audio Desk (når den fungerer) er så forbannet god at den var verdt å vent på...

    Så da blir det platevask etter Jul.

    NXnd%8DkQQy30dZQZupcsA.jpg


    HU4eYTcaQGukJ3YRhSvZ+Q.jpg
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Var som snarest innom SOA og hilste på i går.
    Da fikk man en liten påminnelse om hvorfor man holder på med disse hifigreiene..... :ROFLMAO:
    Anlegget var nå snudd 90 grader, lytteavstanden noget kortere, oppsettet inneholder pr nu færre komponenter. Borte er bl a noen bøse subber, en heftig pre og riia. Låt det så annerledes eller dårligere enn før?
    Nope, ikke bitten!
    Punch, kjapphet, lite støy, nerve, oppløsning - alt er på stell. Og det er noe eget når volumet nærmer seg 100db.....når du kjenner at det sparker i bryst og mage.

    mvh
    Proffen
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.288
    Torget vurderinger
    4
    Var som snarest innom SOA og hilste på i går.
    Da fikk man en liten påminnelse om hvorfor man holder på med disse hifigreiene..... :ROFLMAO:
    Anlegget var nå snudd 90 grader, lytteavstanden noget kortere, oppsettet inneholder pr nu færre komponenter. Borte er bl a noen bøse subber, en heftig pre og riia. Låt det så annerledes eller dårligere enn før?
    Nope, ikke bitten!
    Punch, kjapphet, lite støy, nerve, oppløsning - alt er på stell. Og det er noe eget når volumet nærmer seg 100db.....når du kjenner at det sparker i bryst og mage.

    mvh
    Proffen
    Beste anlegget jeg har hørt, ever!!
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Brutalt, er et ord som dukker opp når jeg rekapituleret seansen....
    Helt klart topp 3 blant de oppsett jeg har lånt øre til!

    Mvh
    Proffen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn