Solidsteel

ad2d_580x400.jpg

Gjallarhorn Audio har nå overtatt import og salg av rackene til italienske Solidsteel.

Solidsteel produserer racker av meget høy kvalitet uten at prisene blir avskrekkende. Modellen HJ-4 og modellen S3-5 i den nye valnøtt finishen kan sees i vårt showroom.

Rackene til Solidsteel er godt kjent i high-end markedet og de er f.eks. i utstrakt bruk på High End messen i München hvert eneste år.

Inntil merket er på plass i vår nettbutikk, så må vi kontaktes på PM, epost eller telefon for priser og bestilling.

solidsteel_1.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Antall liker
5.268
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Driver å roter rundt på eteren jeg også etter noe som kan være en løsning her hos meg også.
Problemet er at det må være optimalisert rundt at jeg har planer om tre blokker på gulv, og må ha en viss avstand over pga. varme. Men det må også være lavt nok til å komme i kontakt med center som står på hylle (veggmontert)

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Antall liker
2.334
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Driver å roter rundt på eteren jeg også etter noe som kan være en løsning her hos meg også.
Problemet er at det må være optimalisert rundt at jeg har planer om tre blokker på gulv, og må ha en viss avstand over pga. varme. Men det må også være lavt nok til å komme i kontakt med center som står på hylle (veggmontert)
Solidsteel kan konfigureres akkurat som du ønsker. Tror det finnes en som har 3 blokker. Produktene som er listet er ferdigpakker, men man kan også konfigurere høyder selv for hver del.

Saken jeg bestilte tåler 80kg pr hylle.

Edit:
Alternativt kan du kjøre 3 separate blokker; med mindre høyde på den midterste - for så å sette senter på toppen av denne. Men du har jo TV'en nesten oppi taket; så bør ikke bli noe problem ;)

Sist redigert:

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Antall liker
2.334
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Fikk montert opp Solidsteel HF-4 i natt; med ca 120KG utstyr så er den så solid at jeg kan ta tak i toppen og dra hardt uten å få noen bevegelse (ikke en antydning engang). Aldri sett et mer robust rack system før.

Anbefales! :)

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Antall liker
5.268
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Fikk montert opp Solidsteel HF-4 i natt; med ca 120KG utstyr så er den så solid at jeg kan ta tak i toppen og dra hardt uten å få noen bevegelse (ikke en antydning engang). Aldri sett et mer robust rack system før.

Så du bare lurte meg når du sa du ikke klarte løfte høyttalerne vi bar i forrige uke:mad: Var det kona som bar?;)
Flott at racket er bra i det minste.

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Antall liker
2.334
Sted
Asker
Torget vurderinger
1

Så du bare lurte meg når du sa du ikke klarte løfte høyttalerne vi bar i forrige uke:mad: Var det kona som bar?;)
Flott at racket er bra i det minste.
Det var et lite styr å få på plass 60KG Amplitude8. Fikk ingen bistand; så nå lider jeg i stillhet her :)

Informasjon om bruker

Gjallarhorn Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.736
Link til alle artikler
223
Gjallarhorn Audio sine annonser
Bransjenyheter
Gjallarhorn Audio velger AnalogLAB

Gjallarhorn Audio velger AnalogLAB

• 0
Alle platespillere levert av Gjallarhorn Audio vil nå bli satt opp av AnalogLAB i Asker med mindre du har glede av å gjøre jobben selv eller at du ikke kan hente platespilleren hos oss og...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday tilbud hos Gjallarhorn

Black Friday tilbud hos Gjallarhorn

• 0
T66 er første høyttaler ut i GoldenEar Technology sin nye T-serie. Utførelsen er i pianolakk og høyttalerne er bestykket med GoldenEar sine referansedrivere. T66 er en tilnærmet fullfrekvent...
Fortsett
Bransjenyheter
Racker fra tyske Beaudioful nå i Norge

Racker fra tyske Beaudioful nå i Norge

• 4
Gjallarhorn Audio ble nylig norsk importør av produkter fra tyske Beaudioful som er kjent for sine meget estetiske racker konstruert av de fineste materialer. Produktet det hele startet med heter...
Fortsett
Bransjenyheter
clearaudio Celebrity “Al Di Meola Edition”

clearaudio Celebrity “Al Di Meola Edition”

• 4
Clearaudio har i samarbeid med den legendariske jazzgitaristen Al Di Meola nylig lansert en "limited edition" platespiller. Den har fått navnet Celebrity Al Di Meola Edition, og plinten, som er...
Fortsett
Bransjenyheter
Degritter Mark II nå med powder coated finish

Degritter Mark II nå med powder coated finish

• 0
Degritter lanserer nå sin Mark II ultrasoniske platevasker i powder coated finish. Det er ingen tekniske endringer i forhold til før og listeprisen er også uforandret. De to nye finishene er vist...
Fortsett
Bransjenyheter
B.audio x Audirvana

B.audio x Audirvana

• 0
Alle DAC'ene til B.audio (B.dac one, B.dac one EX, B.dac & B.dac EX) støtter nå Audirvana, hvilket betyr at DAC'ene detekteres og konfigureres automatisk av Audirvana softwaren for en sømløs...
Fortsett
Topp Bunn