Pleier ikke være utsatt for myggstikk og sånn , men her i Provence har noen kryp lagt sin elsk på meg.
Oppdager er haug røde flekker ved leggetid eller kanskje mest neste morgen .
Kona har ikke fått mer enn et myggstikk en kveld(myggen ble most i en blodpøl ) og ikke noen av de røde flekkene jeg har, selv om sover begge i netto i samme seng.Vi bor privat hos familie.
Hva er dette for noe krypstikk? Håper det ikke er veggdyr selvsagt .
Gjør ikke vondt, ikke hovent og klør ikke, merker ikke stikket plutselig er det bare der,tar noen dager før de går fra rødt til lilla og så blekner.Kommer mest på bena , men også rygg og siden av overkroppen
Siden Hifisentralen har verdensmestere på alt regner jeg med rask medisinsk utredning her…
Er ikke særlig bekymret , mest nysgjerrig
Oppdager er haug røde flekker ved leggetid eller kanskje mest neste morgen .
Kona har ikke fått mer enn et myggstikk en kveld(myggen ble most i en blodpøl ) og ikke noen av de røde flekkene jeg har, selv om sover begge i netto i samme seng.Vi bor privat hos familie.
Hva er dette for noe krypstikk? Håper det ikke er veggdyr selvsagt .
Gjør ikke vondt, ikke hovent og klør ikke, merker ikke stikket plutselig er det bare der,tar noen dager før de går fra rødt til lilla og så blekner.Kommer mest på bena , men også rygg og siden av overkroppen
Siden Hifisentralen har verdensmestere på alt regner jeg med rask medisinsk utredning her…
Er ikke særlig bekymret , mest nysgjerrig
Vedlegg
-
67.1 KB Visninger: 2
-
916.4 KB Visninger: 3
-
117.1 KB Visninger: 3
Sist redigert: