Sonos + Spotify-problemer?

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Er det fler enn meg som opplever trøbbel med Spotify på Sonos for tida (i helga og i dag)?
Wimp er oppe og går som vanlig, og jeg får spilt mine egne låter fra HD, men det virker som Sonos ikke får kontakt med Spotify... Jeg får til å spille av låter direkte i Spotify uten problemer.

Kanskje et forbigående problem?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.479
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Steinawarjar skrev:
1. Er det fler enn meg som opplever trøbbel med Spotify på Sonos for tida (i helga og i dag)?
Wimp er oppe og går som vanlig, og jeg får spilt mine egne låter fra HD, men det virker som Sonos ikke får kontakt med Spotify... Jeg får til å spille av låter direkte i Spotify uten problemer.

2. Kanskje et forbigående problem?
1. Jepp. Akkurat det same problemet i går og i dag.
2. Lat oss håpe det.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
...da kan jeg etter litt knoting foreslå en løsning:
Start Spotify og oppdater spotify.

Det fungerer i alle fall her nå etter denne oppdateringen.

Steinawarjar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.05.2011
Antall liker
0
Sted
Sør Trøndelag
Om jeg forstår spørsmålet ditt riktig, så ja, opne spotify og oppdater spotify når den spør om du vil oppdatere spotify (ikke via sonos).

Steinar.

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
300
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
I kveld falt Spotify ut på Sonos her hos meg. Har kontakt med Internett, nettradio og filer lagret på pc osv går fint, men ikke Spotify. "Kan ikke koble til tjenesten" eller noe i den dur kommer det opp.

LO

Fersking
Ble medlem
13.04.2009
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Er det noen som har problemer i kveld? Har virket fint hele dagen men mister forbindelsen til spotify nå i kveld.

JLmorten

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.07.2006
Antall liker
143
Får spotify på Sonosen i kveld jeg, men derimot så hadde jeg problemer tidligere i uken. da funket ikke spotify.. Så kan jo virke som det e någe bøgg i systemet til Spotify

haber

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
300
Sted
Nesoddtangen
Torget vurderinger
30
Får i skrivende stund ikke kontakt med Spotify jeg heller. Har virket fint tidligere i uken. Vimp funker fint.

Topp Bunn