Sound of light, Trådløs lampehøyttaler

2016_11_Product_Featured_Sound_Of_Light_01_1280x600.jpg



Glem kabler og montering – fryd deg over god lyd opp til 70 meter trådløst! Bli kvitt alt av kabler og bekymringer for å kutte hull i vegg og tak. Ta en hvilken som helst E27 lampe som du allerede har i huset, ta ut så lyspæra, skru inn høyttaleren i lampa, skru inn pæra i høyttaleren og på med skjermingen. Ferdig! Sound of Light har innebygget forsterker på 25W.

SOL_800x.jpg


Bundle kit inneholder: 2 høyttalere, 1 fjernkontroll, 1 sender og div kabler. Du kan selv velge å benytte begge høyttalerne i samme sone, eller en høyttaler i hver sone. Førpris 2.100,- Nå 149,-

Les mer her: Sound of light
 

Kommentarer

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
Man kan jo ikke la være å stusse over prisavslaget.
Skal disse ut av produksjon, mao. ble de en gedigen fiasko?
Finnes der noen omtaler noen plass?
 

rolfb*123

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.08.2008
Innlegg
609
Antall liker
555
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Vis vedlegget 442830


Glem kabler og montering – fryd deg over god lyd opp til 70 meter trådløst! Bli kvitt alt av kabler og bekymringer for å kutte hull i vegg og tak. Ta en hvilken som helst E27 lampe som du allerede har i huset, ta ut så lyspæra, skru inn høyttaleren i lampa, skru inn pæra i høyttaleren og på med skjermingen. Ferdig! Sound of Light har innebygget forsterker på 25W.

Vis vedlegget 442829

Bundle kit inneholder: 2 høyttalere, 1 fjernkontroll, 1 sender og div kabler. Du kan selv velge å benytte begge høyttalerne i samme sone, eller en høyttaler i hver sone. Førpris 2.100,- Nå 149,-

Les mer her: Sound of light
Hei, for 149,- bestiller jeg herved et sett av disse !
Send meg PM så vi blir enig om oppgjør !

Mvh.
Rolf
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.980
Antall liker
81.825
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Bestilte akkurat 2 sett på deres nettside. Da har jeg allerede to julepresanger. ;)
 

lsound.no

Bransjeaktør
Ble medlem
01.07.2016
Innlegg
118
Antall liker
83
Sted
Arendal
Man kan jo ikke la være å stusse over prisavslaget.
Skal disse ut av produksjon, mao. ble de en gedigen fiasko?
Finnes der noen omtaler noen plass?
Vi er ærlige om at dette produktet ikke er Lsound typen og vedkjenner nederlaget med å få ut stort parti til gi-bort pris. ;D

Det ligger mer info på vår nettside. Alt av bestillinger må gå via vår web.
 

chris33

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.02.2011
Innlegg
166
Antall liker
31
Sted
Østlandet
Anbefaler å kjøpe ett sett. Når du synes anlegget ikke låter noe særlig så kan du lide deg gjennom ett par timer med Sound of Light og nirvana er garantert når du returnerer til sweet spot.
 

Heimdall

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.12.2009
Innlegg
1.514
Antall liker
568
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
15
Festlig greie det her.
Minner meg om Carl Barks' The Terrible Tourist;)

IMG_6024.jpg
 

coolio

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2015
Innlegg
5.487
Antall liker
5.453
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Jau Jau, da blir det stereo i sengen og lyd på jobb. Takker for godt tilbud!
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Slengte inn en bestilling, blir lyd på soverom og ute under taket på terrassen :)
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.384
Antall liker
3.559
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
La inn en bestilling jeg også og det ser ut som at jeg kan hente den allerede i morgen:)
 

Heipådeg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.06.2016
Innlegg
226
Antall liker
178
...uff og uff , la nå ikke HFS bli en plass hvor billig "postordreskræpp" blir annonsert. Dette hører mer hjemme på Nettauksjon o.l fora.
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.232
Sted
Laksevåg - Bergen
En trådløs høyttaler som mottar et signal, må vel få signalet fra et sted ? Eller ? Veldig rart å få lyd fra en høyttaler som bare skrues ned i en lampesokkel.
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.384
Antall liker
3.559
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Fikk mitt sett i går:) Ikke akkurat gromlyd, men greit nok til sitt bruk. Jeg hadde blitt skuffet hvis jeg hadde betalt full pris, men til gi bort prisen er det helt greit.
Tror jeg må jobbe litt for å finne en lampe som passer, siden enheten er ganske stor. Noen som har forslag til lamper?
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.980
Antall liker
81.825
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Fikk en kjempediger eske i dag (ankom i går), men har ikke åpnet den enda. Har ikke turt :rolleyes:
 

coolio

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2015
Innlegg
5.487
Antall liker
5.453
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Spørsmål fra en kompis;

Spiller de høyt nok til at lampettene overdøver larmen i sengehalmen? :D
 

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Innlegg
11.063
Antall liker
3.589
Sted
Stavanger
'Slukk lampen, så skal jeg ta den i munnen' får vel en helt ny betydning her..... ???
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.256
Antall liker
1.158
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Tolker svaret fra selger som at lydkvaliteten ikke forsvarer en pris på 2100,- men heller 149,-. Står over ;)
 

ivarwa

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.08.2012
Innlegg
79
Antall liker
22
Meget bra oppgradering av lyden på flatskjermen,mine gamle foreldre ble meget fornøyd

Sent fra min HUAWEI CUN-L21 via Tapatalk
 

chris33

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.02.2011
Innlegg
166
Antall liker
31
Sted
Østlandet
Meget bra oppgradering av lyden på flatskjermen,mine gamle foreldre ble meget fornøyd

Sent fra min HUAWEI CUN-L21 via Tapatalk
Er det som går igjen i anmeldelsene på Amazon og. Kjøpte til svoger til jul og falt totalt igjennom på musikk
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Har litt problemer, blir ikke lys i status lampen under høytaleren, hvertfall ikke som jeg kan se, lampen fungerer bra med bare lyspæren, får ikke paret dem. Har prøvd med tre høytalere...
 

striky

Medlem
Ble medlem
08.03.2006
Innlegg
5
Antall liker
1
Milenko, antar at du har lysbryteren til lampa på? Dvs at pæra normalt ville lyst? Den er avhengig av at det står strøm på for at du skal kunne pare. Kan du beskrive steg for steg hva du gjør?
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Strømmen er på, har testet med pæra så lampa er ok, men det er ikke noe lys i status på undersiden.
Får prøve mer i kveld, er på restaurant med familien nå
 

Informasjon om bruker

lsound.no
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
83
Link til alle artikler
61
lsound.no sine annonser
Bransjenyheter
ISOACOUSTICS OREA GRAPHITE

ISOACOUSTICS OREA GRAPHITE

  • 0
De prisvinnende dempeføttene IsoAcoustics Orea har nå fått en ny lillebror, Graphite. Den har de samme velroste egenskapene som sine storebrødre, men med en maksvekt på 1.8 kg pr fot. Dette gjør...
Fortsett
Bransjenyheter
ISOACOUSTICS - TILBEHØRET SOM FUNGERER!

ISOACOUSTICS - TILBEHØRET SOM FUNGERER!

  • 0
Lsound.no er nå offisiell importør av IsoAcoustics. Vi utvider vårt sortiment med flotte produkter fra IsoAcoustics. Deres patenterte teknologi gjør en svært god jobb i å hindre resonanser som...
Fortsett
Bransjenyheter
ARENDAL SOUND 1723 BOOKSHELF S THX ULTRA

ARENDAL SOUND 1723 BOOKSHELF S THX ULTRA

  • 0
Arendal Sound lytter til ønsker og tanker i miljøet. Det har vært mange forespørsler fra engasjerte Arendal Sound kunder såvel som potensielt fremtidige kunder, etter en mindre og litt mer stue-...
Fortsett
Bransjenyheter
Arendal Sound 1723 Subwoofer 2 "Best i test"

Arendal Sound 1723 Subwoofer 2 "Best i test"

  • 3
Arendal Sound 1723 Subwoofer 2 ble "Best i test" i stor test av subwoofer av Lyd&Bilde i februar 2018. Les hele testen HER Du kan lese med om Arendal Sound produktene HER
Fortsett
Bransjenyheter
Helgens tilbud hos L-Sound
Bransjenyheter
Vi rydder i vår Outlet

Vi rydder i vår Outlet

  • 0
Gjør en ekstra god handel med 10% i vår Outlet med rabattkoden OUT-10 i kassen. Rabatten trekkes av i tillegg til redusert pris. Førstemann til mølla! (koden er aktiv t.o.m 18/2 eller så lenge vi...
Fortsett
Topp Bunn