Kalving? Skadet?Min hageokkupant i bakhagen må være en musikkelsker . Jeg har en lufteventil den veien , og har spilt musikk en god stund nå - og hun ligger der enda ! Er vel over 6 -7 timer siden jeg oppdaget henne første gang i dag.![]()
![]()
![]()
Kalving? Skadet?Min hageokkupant i bakhagen må være en musikkelsker . Jeg har en lufteventil den veien , og har spilt musikk en god stund nå - og hun ligger der enda ! Er vel over 6 -7 timer siden jeg oppdaget henne første gang i dag.![]()
![]()
![]()
Neida, hun har flyttet litt rundt på seg , og virker å ha ruslet av sted nå. Ikke første gang hun er her , men aldri lagt seg til så lenge midt på dagen. Det var to av de forrige gang jeg så henne for et par uker siden. Skal sies at den bakhagen min er ganske skjermet for omgivelsene - så hun fant det vel trygt å ligge der til mørket kom sigende. Er nok vant med å se folk også - om enn litt på avstand.Kalving? Skadet?![]()
Jeg hørte noen låter og falt ikke i smak hos meg dessverreMåtte sjekke ut Hiromi, skikkelig trommis der altså.., får prøve noen låter![]()
Måtte sjekke ut Hiromi, skikkelig trommis der altså.., får prøve noen låter![]()
Nei, den er ganske krevende. Stikk motsatt av heismusikk for å si det sånn .Jeg hørte noen låter og falt ikke i smak hos meg dessverremen man kan ikke like alt
mvh