soundscape
Æresmedlem
Uansett - nå går den stabilt på 33 1/3 , i alle fall ut fra stroboskopet på tallerkenen. Har ikke målt med noe annet enda. Jeg tror jeg med stor skråsikkerhet kan si
Problem solved
Du får adressere den til @LancasterHar sølvkabler til 3012 liggende i en pose her
Så bra. Duger det for hertuger - så duger det for meg Det blir fort dyrt om man skal begynne med de dyreste lagerene osv. men et mellomhjul er overkommelig. Da får den oppgradert både pulley, mellomhjul og gummimatte.Samme som jeg har det der
Er vel bare plug & play det. Audiosilente er kjent for å lage deler med høy presisjon.Hva er innspillingstiden for slikt?
Flere ukerHva er innspillingstiden for slikt?
Tidligere har jeg ikke lagt noe særlig vekt på digitalkabel og brukte en rimelig kabel med 10 års garanti som funka bedre enn dyre hi-fi greier.Bare et lite spørsmål Sound, hvilken kabel bruker du mellom drev og dac? er litt på leit etter noe nytt her hos meg
mvh
Visuelt - helt klart. Men føler de headshellene er litt "skranglete". Men , man kan legge karboninnlegg for bedre demping/stivhet - og de ser fremdeles originale ut.Orginalt er mest bøst
Vanligvis når det er satt slike opp slike "norske" webbutikker så pleier norsk mva være inkludert men det ser ikke ut til å være tilfellet her? Eller er det bare for å sikre seg, "may be incurred". Regner med du kjøpte her siden du linket til denne og ikke Vovox sin webside.Tidligere har jeg ikke lagt noe særlig vekt på digitalkabel og brukte en rimelig kabel med 10 års garanti som funka bedre enn dyre hi-fi greier.
Men Gustard DAC'en viste seg å være mer kresen. Går ut fra at det er viktig med korrekt impedans - så jeg begynte å sjekke proffmarkedet.
Endte opp med Vovox. Solid kabel med Neutrik kontakter som er laget for å tåle håndtering , og med svært nøyaktig impedans. Ikke er de så dyre heller.
Jeg bruker samme merke fra både CD transport og streamer.
Vovox link direct SD100 AES/EBU – Thomann Norway (thomannmusic.no)
Vis vedlegget 793141
Avgifter kommer i tillegg dessverre. Ellers er Thomann en veldig ryddig butikk å handle med. Man har varen i løpet av få dager.Vanligvis når det er satt slike opp slike "norske" webbutikker så pleier norsk mva være inkludert men det ser ikke ut til å være tilfellet her? Eller er det bare for å sikre seg, "may be incurred". Regner med du kjøpte her siden du linket til denne og ikke Vovox sin webside.
Vis vedlegget 794110
CD' er til for å nyte musikk. Platespillere er til å skru på. Alt til sitt brukDu er en bra cd-mann...
Så bra - det gledes om mine krumspring kan inspirere her. 125LB og 3012 er en klassiker ! Jeg har en TD 125 med Rabco arm på lager, og det sitter langt inne å kvitte seg med den egentlig.Veldig kjekt å følge med på ditt 401 prosjekt , jeg fikk bestilt den SME gummiforingen til min 3012. Så da kanskje jeg kan få et spark bak til å få 125LB skikkelig på beina igjen
Hvilke skruer sikter du til nå (SME shellet er avbildet fra undersiden).Nerdemodus på: Hva ble vi enige om ang skruer?
Nerdemodus av:
Ah, jeg ble lurt av. bildet. Beklager. Du har gått en god "skole"Hvilke skruer sikter du til nå (SME shellet er avbildet fra undersiden).