Sp. om trådløs USB og litt til

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
596
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
8
Trengte ny laptop, og kjøpte nylig Lenovo T61p. En meget god maskin både ytelsesmessig og byggemessig. I tillegg til dette er den også klargjort for trådløs USB. Dette har eg sett frem til:). Men finner ingen produkter som er klargjort for dette her til lands. Noen som vet hva som finnes av produkter med trådløs USB, og evt. hvordan det ligger an med denne standarden?

Maskina står nå med en 24 tommer LCD 1900x1200 skjerm, og det spilles World of Conflict. Fantastisk grafikk:). Men har ikke kobla til høytalere, så lyden blir nedtur. Er det på noen måte mulig å streame lyden via Slimserver til min SB3 direkte fra spillet? I såfall, hvoedan gjør eg det?

G

Gjestemedlem

Gjest
breuer skrev:
Men har ikke kobla til høytalere, så lyden blir nedtur. Er det på noen måte mulig å streame lyden via Slimserver til min SB3 direkte fra spillet? I såfall, hvoedan gjør eg det?
Jeg tror dette blir svært vanskelig å få til. Jeg vet ikke om noen plugis til SS som fikser slikt. Eneste måtte være om det fantes noe programvare som f.eks. BroadWave Streaming Audio Server som du satt opp med en loop fra utgang til inngang på lydkortet og streamet signalet i et format som squeezebox kunne plukket opp som en nettradio. Men jeg tviler på om du vil finne noe slikt.

Kjøp deg heller en lang audiokabel som du kobler fra hodetelefonutgangen på laptoppen til anlegget når du spiller spill. Alternativt kan du skaffe deg en slik FM sender som man bruker på mp3 spillere i biler, og bruke tuneren din til å plukke opp lyden.

Topp Bunn