spesiell spiller (47 labs)

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
Hei Hagto
Hvordan var finishen på denne spilleren?
Og var det lagt ut noen pris?
Mvh Jan I

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
503
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Den så veldig interessant ut, mest fordi det ser ut som det er endel nytenking ute å går her. Utrolig enkelt å genialt med de to tallerkenene som roterer motsatt vei drevet av den samme remmen. Den ser litt DIY ut, men det kan jo være bildene som lurer litt.

Asbjørn

Hagto

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
519
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
33
Nightpuma skrev:
Den så veldig interessant ut, mest fordi det ser ut som det er endel nytenking ute å går her. Utrolig enkelt å genialt med de to tallerkenene som roterer motsatt vei drevet av den samme remmen. Den ser litt DIY ut, men det kan jo være bildene som lurer litt.

Asbjørn
Jeg syntes den var pen. Litt sånn industriell look. Var vel ikke nærme nok spilleren til å si noe helt nøyaktig om finishen, men så pen ut på litt avstand (1-2m). Ingen pris å se på messa. Priser ligger her:
http://www.sakurasystems.com/news.html

Bilder jeg tok i Stockholm:

Vedlegg

Boe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2005
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Hagto skrev:
Ikke priser på 4724 Koma/4724 Tsurube der, så vidt jeg kan se.
Vil ikke overraske meg om prisen er satt slik at den tilsvarer PiTracer til $25000.

Har alltid vært fasinert av 47 Labs - har to ganger vært på nippet til å slå til på Flatfish, men prisene utenlandsfra + moms og frakt har akkurat vært i overkant, også brukt.

EDIT: Joa, den stod der - $10 000 for Koma og bare $2000 for Tsurube, og med en Myabi til $3950 montert kan den kanske til og med spille ringer rundt PiTracer - hvem vet??

Topp Bunn