Spille noen skiver hos meg på lørdag?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    In no particular order.... Nei, vi spilte ikke hele alle skivene fra start til slutt. :D
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Kan jeg melde meg på? Hvor bor du?

    Mvh John
    F@£n!! Denne så jeg først nå. Du må ha posta innlegget mens jeg skrev svaret til nlykke, så det havna på side 1, og mitt svar på side 2, og så har jeg rett og slett ikke lest side 1 igjen etter at du posta innlegget.

    Beklager så mye! Det var ikke meningen, og du hadde selvsagt vært hjertelig velkommen. Sorry, sorry, sorry. Jeg gremmes! :(

    Håper du får muligheten en annen gang..
     

    atlechri

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    495
    Antall liker
    159
    Sted
    Undrumsdal
    @Z_W, veldig mye bra musikk der, ser du/dere liker gitarister.(Hvem gjør forresten ikke det?) Tror jeg skulle klart å holde ut i det laget, selv om det ble spilt litt lite Zap....
    Mvh Atle
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Det ble en sånn 'fri assosiasjon'-greie det hele. Jeg hadde i hvert fall et par-tre Zappaskiver stående klar på gulvet, men tiden gikk fra oss.
     

    atlechri

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    495
    Antall liker
    159
    Sted
    Undrumsdal
    Ingen vinylkveld komplett uten Greggary Peccary, sikkert fordi det er den første Zappa-plata jeg kjøpte...;-)
    zappa.jpg
     

    ErosLoveking

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Innlegg
    15.747
    Antall liker
    3.916
    Sted
    Oslo
    Det ble en sånn 'fri assosiasjon'-greie det hele. Jeg hadde i hvert fall et par-tre Zappaskiver stående klar på gulvet, men tiden gikk fra oss.
    "tiden gikk fra oss"
    et tegn på kvalitetskveld. Har 9-10 av skivene du lister opp. Spesielt den første kjenner jeg godt. Både foto og studiotid......... ;)
     

    Drammen lyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2012
    Innlegg
    765
    Antall liker
    389
    Må bare takke for invitasjonen og en særdeles hyggelig kveld med god mat og mengder med bra musikk.
    Må bare si som Zomby, tiden gikk så alt for fort og plutselig var det tid for siste toget hjem, kunne fint ha holdt på noen timer til.
    Og som sagt, dere er hjertelig velkommen til en lyttekveld/konserttur i Drammen.

    Mvh. Viggo
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Spilleliste 2013.03 (26).jpg
    Spilleliste 2013.03 (27).jpg
    Spilleliste 2013.03 (28).jpg
    jb_ziggystardust.jpg


    Ser jaggu ut som jeg ikke fikk med alle i det første innlegget. Vi hadde et par utdrag fra disse også.
     
    Sist redigert av en moderator:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn