Ludo
Hi-Fi freak
Tja, hva slags linjehastighet har du ut på nettet da?
Det håper jeg også.pstraums skrev:Parelius:
Tror ikke all musikk på Spotify er tilgjengelig i 320 enda (så vidt jeg har hørt) .. Mye, men ikke alt.. håper de jobber døgnet rundt med saken Kanskje det er bare det som er problemet ?
Parelius skrev:Det håper jeg også.pstraums skrev:Parelius:
Tror ikke all musikk på Spotify er tilgjengelig i 320 enda (så vidt jeg har hørt) .. Mye, men ikke alt.. håper de jobber døgnet rundt med saken Kanskje det er bare det som er problemet ?
Men vil det ha noen innvirkning på at lyden detter ut av og til (merket ikke noe med lavere kvalitetsinnstilling i preferansene)? (Veldig ujevne mellomrom.) Inntaket fra Get går via modemet i PVR-boksen, men det skulle vel ikke bety noe.
Jeg opplevde at det samme skjedde her for et par dager sidenAnonym skrev:Min gratis spotify var borte i dag, feilene finnes ikke lengre på harddisken.
ANdre som har opplevd det samme?
Ikonet har blitt innaktivisert der også....Guit skrev:Jeg har også problemer med aktivisering av Spotify fra skrivebordet. Jeg bruker startmenyen nå...mvh
Ikke opplevd det problemet du skisserer. Kan det være noe med modem, linje m.m?sclalars skrev:Kjøpte meg Premium for noen uker siden, og alt var såre vel. Men, den siste uka har det vært masse problemer med at omtrent i hver låt og også opp til flere ganger i hver låt så slutter det å spille. Noen ganger bli det bare borte et par sekunder, men ofte i 15-20 sekunder.
Noen som har noe idè om hva dette kan skyldes? Har vært innom Spotify forum og lett, men kan ikke se at noen andre har klaget på dette.
På forhånd takk, for gode tips!
mvh
Lars
Spotify har en support her: http://getsatisfaction.com/spotifysclalars skrev:Kjøpte meg Premium for noen uker siden, og alt var såre vel. Men, den siste uka har det vært masse problemer med at omtrent i hver låt og også opp til flere ganger i hver låt så slutter det å spille. Noen ganger bli det bare borte et par sekunder, men ofte i 15-20 sekunder.
Noen som har noe idè om hva dette kan skyldes? Har vært innom Spotify forum og lett, men kan ikke se at noen andre har klaget på dette.
På forhånd takk, for gode tips!
mvh
Lars
Hadde samme problemet i går. Var omtrent umulig å lytte til musikk. Satt på Gigabit linje, så jeg tror ikke båndbredden var problemet akkurat. Premium forøvrig.sclalars skrev:Kjøpte meg Premium for noen uker siden, og alt var såre vel. Men, den siste uka har det vært masse problemer med at omtrent i hver låt og også opp til flere ganger i hver låt så slutter det å spille. Noen ganger bli det bare borte et par sekunder, men ofte i 15-20 sekunder.
Noen som har noe idè om hva dette kan skyldes? Har vært innom Spotify forum og lett, men kan ikke se at noen andre har klaget på dette.
Brasse skrev:Spotify har en support her: http://getsatisfaction.com/spotify
Søk på problemet eller opprett en tråd, så får du nok fort svar.
Jeg hadde problemer i går, men i dag fungerer det fint.
Håper det ordner seg!
HåkonN skrev:Hadde samme problemet i går. Var omtrent umulig å lytte til musikk. Satt på Gigabit linje, så jeg tror ikke båndbredden var problemet akkurat. Premium forøvrig.
Ser ikke ut som jeg har samme problemet i dag.
Vi er ikke de eneste som sliter. Se her: http://www.digi.no/835263/brukerstorm-mot-spotifysclalars skrev:Det samme gjelder meg også, i dag. Men, jeg har hatt samme problemet andre dager også. Har mer enn nok nedlastningslinje tror jeg, men man vet jo aldri
Får se det an litt.
Jeg gikk inn på Spotify forum's sider og lette opp tråden. http://www.spotify-forum.com/viewtopic.php?f=4&p=719&sid=80cfa2f898ae403502e603c50f89cb03#p719HåkonN skrev:Vi er ikke de eneste som sliter. Se her: http://www.digi.no/835263/brukerstorm-mot-spotifysclalars skrev:Det samme gjelder meg også, i dag. Men, jeg har hatt samme problemet andre dager også. Har mer enn nok nedlastningslinje tror jeg, men man vet jo aldri
Får se det an litt.
Dette er ikke et svar på dette innlegget, men jeg bruker det fordi det inneholder en link til et sitat.HåkonN skrev:Vi er ikke de eneste som sliter. Se her: http://www.digi.no/835263/brukerstorm-mot-spotifysclalars skrev:Det samme gjelder meg også, i dag. Men, jeg har hatt samme problemet andre dager også. Har mer enn nok nedlastningslinje tror jeg, men man vet jo aldri
Får se det an litt.
Mange har opplevd hakking ved avspilling av musikken i Spotify i det siste. Det har skapt en brukerstorm blant både de med betalte premium-abonnement og gratistilgangen med reklameavbrekkk.
Den ellers populære musikkstreamingtjenesten har voksesmerter, som følge av økt bruk. Nå tar de grep.
- Spotify har opplevd en voldsom økt bruk de siste ukene, i takt med at brukerne våre søker frem favorittmusikken sin. Dette har ført til at en liten andel av brukerne har blitt påvirket de siste 48 timene, sier community manager Andres Sehr i Spotify til digi.no.
- Vi gikk straks i gang med å sette opp ekstra servere. Dette vil gi oss full kapasitet igjen, fortsetter han.
Sehr benytter anledningen til å beklage ovenfor alle som har opplevd ufrivillige avbrekk i avspillingen den siste tiden.
- Vi forsikrer at vi jobber hardt for å kunne tilby en god brukeropplevelse og beklager ovenfor alle som har vært midlertidig berørt av problemene.
Jøss, nei. Hva er brukernavnet og passordet ditt?jowil skrev:Benytter samme fremgangsmåte som baluba og finner det helt uproblematisk. Faktisk er det enda mer frigjørende da jeg ofte befinner meg utenfor wifi-dekning med laptopen. Anser det derfor som en umulighet å vurderere oppsigelse av premiumabonnemetet på grunn av en bagatell som dette siden denne tjenesten faktisk er en liten revolusjon.
Har forresten hatt tre-fire episoder i løpet av den siste uka hvor musikken har blitt stoppet pga at kontoen min har vært i bruk en annen plass i landet. Første gang det skjedde byttet jeg passord umiddelbart, men det virker ikke å hjelpe. Er det noen andre som har opplevd dette?