Springsteens Magic.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.739
Torget vurderinger
27
det er enda ikke bekreftet, men mye tyder på at Springsteens kommende album slippes en uke tidligere på vinyl enn på cd. Videre skal det være snakk om 180grams pressing.

http://www.backstreets.com/news.html

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
oi oi....godt å meldt seg på nyhetsbrevet til Big Dipper,og The Garden da gitt....dette blir sikkert en gobit,som er verd å ha i samlingen...180gr. vinyl må vel kjøpes uhørt...men allikevel..

Dette blir spennende!

Mvh Espen ;)

BigDipperAndreas

Bransjeaktør
Ble medlem
21.11.2006
Antall liker
1
Etter mine opplysninger fra leverandør kommer denne ut i usa 25/9.
Altså en uke før cden. Men som alltid i vinylens verden, jeg tror det ikke før jeg får se det!

Hilsen
Andreas, Big Dipper

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Se der, ja! Fint at du har skjønt tegninga og skaffet deg profil, Andreas... ;D Så får menigheten du selger audiofil vinyl til direktekontakt med den foretrukne kilden, mener jeg.... ;)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.739
Torget vurderinger
27
Godt tiltak Andreas. Bransjemedlem fra software-siden også, det synes jeg er flott.
Takker ellers for info, og hører gjerne fra der i denne tråden så snart dere vet noe mer om når vinyl-utgaven kommer.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
......og konsertbillettene til konserten i desember ble utsolgt på utrolige 6minutter... :mad:,så får vi som ikke fikk billetter vente i spenning,og heller sikre oss vinylen som forhåpentligvis ikke blir forsinket,og da for salg en uke før cd en.. ;D

BigDipperAndreas

Bransjeaktør
Ble medlem
21.11.2006
Antall liker
1
Hysj! Ikke snakk for høyt om dette, men på Onsdag denne uka får vi inn Springsteen vinylen. Gøy å være vinylfrik når man kan slå cd-utgaven med halvannen uke ;D

Vi skal forøvrig begynne å annonsere litt nyheter og sånt på hifisentralen, men da må jeg få tid til å lage annonser etc. og døgnet har bare 26 timer. Men det vil definitivt bli mer tilstedeværelse fra oss på denne siden, har jo skjønt på praten i sjappa at det er her det skjer.

Hilsen
Andreas

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ja,da har du forstått riktig Andreas.....forresten har Big Dipper mye bra vinyl å tilby...også nyhetsbrev til oss freaker 8)

Og de tar også tlf. dersom du ringer dit.....Veldig kjekt!!

Ja,jeg handler såklart vinylen min(det jeg kjøper nytt) der..Mvh Espen ;)

BigDipperAndreas

Bransjeaktør
Ble medlem
21.11.2006
Antall liker
1
Takk, Espen. Det var hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi føler selv at vi har kommet oss mye siden vi flytta for 1 år siden, men vi har fortsatt en laaaang vei å gå før det er optimalt. Men følg med, vi har mye planer :)

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.739
Torget vurderinger
27
Jøss, denne uken?

Legg av to plater til Fosse da Andreas. Jeg kommer innom og henter dem imorgen. Gleder meg som en unge......

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Fantastisk! Legg av en til meg også er du snill, så er dagen fullkommen! ;D

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.739
Torget vurderinger
27
Tar dere inn Pattis' siste på vinyl også? Har så vidt hørt den og det virker svært, svært lovende. Men, jeg har avstått fra handel i håp om at den lar seg skaffe på vinyl.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.739
Torget vurderinger
27
Aldeles strålende!

Synd anlegget står i kasser om dagen.....

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Antall liker
1
Litt over kl. 12 idag kjøpte jeg ihvertfall min kopi av Magic på Big Dipper. Førstemann ifølge selgeren, og det kom inn en annen og spurte etter den mens jeg sto der.
Løp og kjøp!
Kjøpte forsåvidt samtidig Ryan Adams - Easy Tiger. Fin butikk må ta meg bedre tid og se på andre ting neste gang jeg er innom.

Mvh C ;D

Topp Bunn