Squeezebox musikkbibliotek

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Antall liker
1.162
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
5
Jeg har en liten utfordring. Musikken min har jeg liggende i flere mapper på pcen. Er det noen mulighet til å kunne legge til flere mapper(eller flere disker) i Squeezebox biblioteket?
Jeg vet at det funker hvis en velger en mappe med flere undermapper.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.101
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Jeg har ganske enkelt laget snarveier til de forskjellige mappene og harddiskene som det ligger musikk på, og lagt disse snarveiene inn i Music Folder. Når jeg går inn i Music Folder via Squeezeboxene mine, kan jeg bla i mapper og disker og spille akkurat det som hjertet begjærer der og da.

G

Gjestemedlem

Gjest
Ulf-B skrev:
Jeg har ganske enkelt laget snarveier til de forskjellige mappene og harddiskene som det ligger musikk på, og lagt disse snarveiene inn i Music Folder. Når jeg går inn i Music Folder via Squeezeboxene mine, kan jeg bla i mapper og disker og spille akkurat det som hjertet begjærer der og da.
Ja men det er litt upraktisk hvis man må bruke Music Folder og musikken ikke blir sortert etter tags på vanlig måte. (Eller blir den det?)

united

Æresmedlem
Ble medlem
23.07.2009
Antall liker
36.206
Sted
Indre Østfold
Torget vurderinger
2
Tags'n er alltid med.
Men å spille/søke musikk etter Music Folder og tags er to forskjellige ting. Går man etter Music Folder trenger man ikke mye tags.

ovitzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2008
Antall liker
1.162
Sted
Snarøya
Torget vurderinger
5
Får prøve denne løsningen. Takk for hjelpen.

Topp Bunn