squeezebox touch+controller

MORTIS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.11.2003
Innlegg
194
Antall liker
5
hei

bruker idag squeezebox touch med abbonemang fra wimp,men savner fjernkontrollen fra duet.kan man bruke denne controller på touch?evt hvordan får jeg gjort dette?

mvh
morten
 

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Innlegg
5.671
Antall liker
3.703
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Ikke noe problem med å bruke controlleren til Touch. Gjør det selv. Wimp osv har jeg ingen erfaring med.

B
 

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Innlegg
3.436
Antall liker
2.069
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
MORTIS skrev:
hei

bruker idag squeezebox touch med abbonemang fra wimp,men savner fjernkontrollen fra duet.kan man bruke denne controller på touch?evt hvordan får jeg gjort dette?

mvh
morten
Du går inn i menyen på duet kontrollen og velger "touch" istedenfor "receiver".

Du finner dette under "innstillinger", eller "velg spiller", husker ikke helt, men dette fungerer fint hos meg.

Det som også er bra med "touch" er muligheten for å koble på ekstern harddisk og spille uten å gå via nettverket eller pc. Da denne har innebygd server. Det som ikke er bra er at denne innebygde serveren ikke funker på 24/96 materiale, men pytt, dette henter jeg fra pc når behovet er der.

mvh
 

josi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
105
Antall liker
0
Torget vurderinger
2
Du går inn i menyen på duet kontrollen og velger "touch" istedenfor "receiver".

Du finner dette under "innstillinger", eller "velg spiller", husker ikke helt, men dette fungerer fint hos meg.

Det som også er bra med "touch" er muligheten for å koble på ekstern harddisk og spille uten å gå via nettverket eller pc. Da denne har innebygd server. Det som ikke er bra er at denne innebygde serveren ikke funker på 24/96 materiale, men pytt, dette henter jeg fra pc når behovet er der.

mvh
[/quote]

Hei,

jeg gjorde en test i dag med SD kort og 24/96 fra min SB Touch, dvs. kjørt på den innebyge serveren. Det funket som tusan, bekreftet av 96 kHz input på min DAC.

Mvh Josi
 

MORTIS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.11.2003
Innlegg
194
Antall liker
5
hei

takk for hjelp,har nå fått controller til og jobbe sammen med touch.men kan jeg få controller til og styre wimp også?,noe jeg ikke har fått til?

mvh
 
Topp Bunn