enemigo
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 23.11.2004
- Antall liker
- 0
Jeg har ikke satt meg godt nok inn i hva Stål sine målsetninger har vært, men nå slutter han i alle fall.
Stål,
Jan Ove Årsæther, frem til nå redaksjonssjef, overtar etter Stål. Jeg venter i moderat spenning på hvilke foradringer som måtte komme, og jeg blir ikke veldig overrasket om jeg fortsatt må takke meg til NRK Alltid Nyheter og P2.
Knut
Stål,
TV2 prøvde jo å skille sladder- og tøysenyheter fra de mer seriøse nyhetene vha underholdningsnyhetene Aktuelt. Etter min mening var det rett å forsøke å skille disse, men de greide det ikke. Når jeg ser nyhetssendingen spør jeg meg selv ofte hvorfor ikke denne nyheten er lagt til underholdningsprogrammet. Men, det blir kanskje litt rart å ha 30 min underholdningsnyheter og 10 min med skikkelige nyheter. Er det derfor de blander tøys inn i de "seriøse" nyhetene?(...) Men jeg har ikke lykkes i å gjennomføre en helt nødvendig omorganisering av TV 2-nyhetene. Det tar jeg nå konsekvensen av, og trekker meg som nyhetsredaktør
Jan Ove Årsæther, frem til nå redaksjonssjef, overtar etter Stål. Jeg venter i moderat spenning på hvilke foradringer som måtte komme, og jeg blir ikke veldig overrasket om jeg fortsatt må takke meg til NRK Alltid Nyheter og P2.
Knut