Stål Talsnes slutter

enemigo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2004
Antall liker
0
Jeg har ikke satt meg godt nok inn i hva Stål sine målsetninger har vært, men nå slutter han i alle fall.

Stål,
(...) Men jeg har ikke lykkes i å gjennomføre en helt nødvendig omorganisering av TV 2-nyhetene. Det tar jeg nå konsekvensen av, og trekker meg som nyhetsredaktør
TV2 prøvde jo å skille sladder- og tøysenyheter fra de mer seriøse nyhetene vha underholdningsnyhetene Aktuelt. Etter min mening var det rett å forsøke å skille disse, men de greide det ikke. Når jeg ser nyhetssendingen spør jeg meg selv ofte hvorfor ikke denne nyheten er lagt til underholdningsprogrammet. Men, det blir kanskje litt rart å ha 30 min underholdningsnyheter og 10 min med skikkelige nyheter. Er det derfor de blander tøys inn i de "seriøse" nyhetene?

Jan Ove Årsæther, frem til nå redaksjonssjef, overtar etter Stål. Jeg venter i moderat spenning på hvilke foradringer som måtte komme, og jeg blir ikke veldig overrasket om jeg fortsatt må takke meg til NRK Alltid Nyheter og P2.

Knut

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.017
Sted
Østfold
Jeg for min del stiller meg rett som det er hvor det voldsomme behovet for nyheter midt i en film dukker opp, og hvordan kan dette slå feil nesten hver eneste dag? Det må da være en eller annen som er rimelig dårlig i å beregne hvor lenge ting varer?

K

kbwh

Gjest
Det er godt at NRK2 sender 2 timer Mozart på søndagskelden når TV2 og Zebra er tapetsert med Fotball.
TV2 er vel hva folk flest vil ha.

Topp Bunn