Har tenkt å kutte noen meitemarker i to og trenger tips til (rimelige) støpsler og apparatkontakter som passer til disse kablene...
Sist jeg kjøpte sånne måtte jeg handle på elfa, co hadde bare vanlige kontakter.takker, takker. Enn Clas Ohlson, er det noen alternativ der?
Har slike kontakter selv, og de er prikk like de som sitter på supra. Bortsett fra fargen.Hva med disse fra Elfa?
Stiftpropp med jorddon. Sköljtät. Extra kraftigt utförande i svart gummi. Godkänd för utomhusbruk. Med tätningsvulst och brytskydd.
S-märkt, 10/16 A, 250 V Elfa Nr: 43-208-59 Kr 52.60 +mva
![]()
Og denne: Hylspropp med jorddon. Max temperatur +155 °C. Material: PBT 30° glasfiberförstärkt (brännbarhetsklass V0). Färg: Svart.
S-märkt, 10 A 250 V Elfa nr: 43-213-37 Kr.26.10 +mva
![]()
jo...Er ikke Supra kontaktene gullforgylte?
Den øverste kontakten er omtrent lik supra sin, men apparatkontakten under er altfor spinkel. Den har for små kontaktpunkter, samt for smal ledningsgjennomføring. Den sprekker /spriker om du bruker supra-kabelen. Jeg har forsøkt og det endte med at jeg måtte kjøpe supra sin kontakt i ettertid...Har slike kontakter selv, og de er prikk like de som sitter på supra. Bortsett fra fargen.