K
Konrad_Johnsen
Gjest
[No message]
Vedlegg
-
25.2 KB Visninger: 502
gidder ikke og bruke penger på fraktContinuo skrev:Vi har da postgang her i landet! :svk skrev:er ingen forhandlere i nærheten...
T+A Criterion TAL XMsvk skrev:skal nå i første omgang ha meg stativhøytalere.
kunne tenkt noen med litt futt i
Det gjør TAL XM.svk skrev:patos l102..går jo ikke under 50Hz...ikke xavian heller..
Distinctive skrev:Vel, ditt spørsmål var stativhøyttalere med futt i.
Vet ikke hvilket budsjett du har, men skal du ha det verste kommer du ikke utenom Sonus Faber Wilson eller JM Lab.
Da må du også ha en forsterker som lett drar store gulvstående (minst) 8)
Point taken, men hva gjør du hvis tråden har 25 sider + med innlegg - leser alle først for å sikre at et kjapt svar ikke allerede er besvart ???Øyvind H skrev:Kan være tungt å lese helt til innlegg nr 3 i tråden, selvfølgelig alt for mye forlangt....
Distinctive skrev:Vel, ditt spørsmål var stativhøyttalere med futt i.
Vet ikke hvilket budsjett du har, men skal du ha det verste kommer du ikke utenom Sonus Faber Wilson eller JM Lab.
Da må du også ha en forsterker som lett drar store gulvstående (minst) 8)
tror ikke f140 er feil...men har ikke testet med holfi ennå..Destiny skrev:Jeg har eid både 1.3SE og S1.4, begge to er meget gode høyttalere...
Den beste og mest imponerende stativhøyttaleren jeg har hørt til dags dato er 1.3SE...
Men er alikevel ikke sikker på at jeg ville bytta ut min F140 med en 1.3SE nå, syns faktisk at det er litt mer fottramp i 140, den svinger mer.
Men er vel ikke like ufarga og ren som 1.3SE.
Det finns sikkert mange gode stativhøyttalere der ute, men jeg tror at du treffer meget riktig med et sett F140.
Destiny..
Valentino skrev:Bare husk at hvis stativhøyttaleren sier futt spiller du for høyt. ;D
Lite futt, ja?svk skrev:....men er ikke helt det jeg er på jakt etter..
den blå prikken på eci5`n sto på kl 11,lyden var behagelig og varm,men de spillte ikke særlig høyt...og ikke veldig rockete :RoDa skrev:Lite futt, ja?svk skrev:....men er ikke helt det jeg er på jakt etter..
Told you so
timc skrev:Man får ikke rockete lyd av ECI-5 +SF........
Aw120 + SF derimot kan være skikkelig gøy.
-Tim