Stereo+ nr 9 er her!

M

MusicBear

Gjest
På vegne av tusenvis som leser Stereo+ klarer jeg ikke la være å rette et "takk til dere som gidder å lage det" - spesielt fordi det er gratis.

Fortsatt, ville JEG betalt en hundrings (eller mer) for å kunne mottatt Stero+ som et blad av pair & trykksverte i postkassa.
Men, verden har jo blitt småtullete og nesten vaksinert mot å lese ting på annet enn enn (jævla) dataskjerm.

Jeg syntes Stereo+ har satt seg, ja for lengst, faktisk! Men skryter man av noe i dag, dukker straks mange opp med kritikk av et eller annet, men slik Stereo+ fremstår og som helt gratis mener jeg det ikke er annet å uttrykke enn takk skal dere ha!

Kanskje, en gang i fremtiden, når folk finner ut at det er godt å sitte i sofaen med ekte papirblad mellom hendene og liggende på enden av bordet - at raringer som meg kan bestille en utgave på print. For jeg har tro på at papirblader dukker opp igjen - som LP platene har gjort - med uttallige CD'er, DVD'er, BluRay, streaming og annet stas som har forsøkt ta livet av originalen. Men, som viser at de gamle (fortsatt) er eldst :)
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.685
Antall liker
2.287
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Jeg slutter meg til hyllesten her. Takk for et utmerket blad som i tillegg er gratis. Og til MusicBear, det er da helt uproblematisk å skrive ut bladet på papir selv og i tillegg kan du jo skrive ut omslaget på glanset fotopapir for at det skal pynte opp på bordet.;)
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Takk for nok en dose glimrende hi-fi lesestoff! Moro å lese om det knalltøffe anlegget til Steinost!😃
 
M

MusicBear

Gjest
Jeg slutter meg til hyllesten her. Takk for et utmerket blad som i tillegg er gratis. Og til MusicBear, det er da helt uproblematisk å skrive ut bladet på papir selv og i tillegg kan du jo skrive ut omslaget på glanset fotopapir for at det skal pynte opp på bordet.;)
Well, foreta det du her foreslår :)

...Mens jeg hevder forskjellen på en haug med print og et bundet blad er verdt hundrelappen jeg sikter til. Uansett; gleder meg stort over bladet, selv på nett, bl.a. fordi det ser ut som et blad - noe ikke typiske rotete nettsider akkurat gjør.

I samme sleng; takk til Høvdingen (med moderatorer) som aldri gir opp dette nettsted. Skulle vi gjort i livet vårt, dere, uten "sentralen" :)

Skal jeg ønske meg noe mer i Stereo+ (med viten om at gutta der leser dette) vil det være enda flere hjemme-hos-reportasjer, som for den aktuelle journalist må være en rå opplevelse bare det å selv oppleve anleggene live, således en glede å dele det med oss lesere - vil jeg tro.

👉Foreslår følgende, forresten, som en idésisse fra meg - ser dere dette gutta boys i Stereo+ ???
Jo, lage slike hjemme-hos-reportasjer hos profesjonelle musikere. Og uten at dette er ment som noe reklame for Norsk Audio Teknikk, vet jeg flere i Oslo Filharmonien er kunder der, for er det noen som har ørene & gehøret i orden så bør det jo være kunder som dette.

Reidar Persson, han hadde jo fast plass i konserthuset i Gøtebrog, mener jeg å huske, for å lytte, lytte og lytte slik at lyden "satt i huet hans" for bruk til tuning av sine høyttalere. Vi hører jo ofte bokstavelig talt det motsatte, i hi-fi butikker eller messer, når de setter på "ukjent-pling-plong-musikk" ingen kan ha referanse på, for at det liksom skal låte bra. Noe ei Kari Bremnes skive ofte avslører uriktigheten av etter ca. 12 sekunder, dersom man da får bytett til "ho sjølv" i spilleren :)
 

Stalewinter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
112
Antall liker
157
Torget vurderinger
1
Tusen takk for mye ros for bladet og hjemme hos-reportasjene. Vi gjør gjerne hjemme hos reportasjer hos musikere. Bare kom opp med navn så skal vi ta kontakt 😊
 
Topp Bunn