relløm skrev:
Jeg har byttet ut mine Nordost kabler,valhalla og heimdal.Synes de var bra,men etter å ha prøvd stereovox kjøpte jeg det til begge anleggene mine.Det ble så bra at jeg blir sitttende å høre på musikk nesten hele dagen.Ble utrolig mye bedre på dynamikk,men også topp og bunn.Ligger heller ikke etter Nordost når det gjelder detaljer og ro i lydbildet.Bruker den rimeligste utgaven Kolibri signal og Firebird ht .Dette kostet meg bare 10000 komplett med jumpers.Konkurerte ut kabler til mange ganger prisen.Er det andre som har noen erfaring med disse.
Heisann
Har hatt Colibri på test over en periode og Firebird på lån. Og hørt begge to i et annet anlegg.
Ble skuffet over Colibri, AZ Silver Reference (XLR) var en klart bedre kabel IMO. Firebird var, hos meg, ikke så god som Au24, men fungerte bra i et annet anlegg som jeg riktignok ikke har hørt med andre alternativer, og anlegget hadde nok en annen lydsignatur enn hva jeg prioriterer.
Matching og smak er som alltid avgjørende parametere......
Mvh
PS
Har Stereovox digitalkabel (XV2). Hos meg fungerer denne ypperlig, det beste kabelen jeg har hatt, og et kupp til prisen