Synes du det er merkeligt at det blir reagert når du kommer med usannheter som ikke har rot i virkeligheten.
Du kommer med usannheter om at jeg er kjøpt og betalt av Peter/Audiofreaks.
Du stiller spørsmålstegn ved at jeg som har betalt mange hundretusen kroner til Audiofreaks, har kontakt med forhandleren av det utstyret jeg har kjøpt. Er dette unaturlig? Skulle jeg kjøpt utstyret via en mellommann slik at jeg slapp å ha kontakt med Peter ???
Du kommer med usannheter om at du kjenner Peter meget godt, og av den grunn er det i seg selv beviser godt nok for dine usaklige beskyldninger.
Jeg kontaktet Peter etter at du kom med dine useriøse innlegg for å få vite om han kjente til deg. Han sier at han ikke kjenner deg overhodet.
Hva forteller alt dette om deg?
Du kommer med mange usaklige usannheter og beskyldninger som du tydligvis har diktet opp.
Dette gjør du til og med i det offentlige rom, og att på til så er du så useriøs at du stiller spørsmålstegn ved at det blir reagert på dine usannheter.
Hva skal vi tro om deg når du beviselig bare kommer med usannheter ???
Her burde man nesten gå til Politianmeldelse for ærekrenkelse.
Endre
Det hele bygget på at jeg tidligere har pratet med deg og da sa du at du spilte på Argento ref og foretrakk den framfor Valhalla. Når jeg spurte hvorfor du ikke tok med Argento i oppramsingen var det som en kuriositet. Jeg tenkte med en gang på at det var et merke Peter solgte.
Jeg har lovt til å stille spørsmålstegn ved folks nøytralitet her på forumet!!
Hvis det ikke er noe hold i det jeg sier hvorfor så hårsår? Hvorfor så mye oppstyr? Hvorfor så opptatt med å fortelle Peter hvor slem jeg er? Jeg mener at hvis Peter kommer inn i bildet i denne linken, da er alt sagt. Har du virkelig et så NÆRT forhold til han?
Når jeg sier jeg kjenner Peter bygger det på hans påvirkningsegenskaper. Hvor flink han er til å fortelle om sine produkter, og å rakke ned på en del andre produkter. Jeg regner med at folk husker hvor bra Transparent var en periode i følge Peter. Peter kunne fortelle at ingen andre kabler var i nærheten. Så mistet han agenturet, og helt ut fra intet var det plutselig andre kabler som var like bra og bedre.
Ellers kan jeg fortelle alle at det slettes ikke er uvanlig med bakmenn. Svært mange firma har det og mange av testene som ligger på nettet er skrevet av bakmenn. Man bør derfor lese tester med varsomhet.
Det har tidligere ved flere anledninger vært satt spørsmålstegn ved nøytraliteten til medlemmer her på forumet. Men jeg kan aldri huske at det har blitt så mye oppstyr før.
Jeg har ikke har noe imot Endre. Jeg oppfatter han som en særdeles hyggelig person. Jeg er slettes ikke misunnelig på anlegget hans vis noen tror det. Jeg unner alle og enhver å ha et godt anlegg og er også svært fornøyd med mitt eget anlegg.