tweakMan
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 126
Jepp, jeg liker hester, var sist uke å så på riding, det var faktisk gøy!
Dette her var fin hest!!!
"Hest er best som pålegg, sånn midt imellom tomaten og salaten." Sa Øysten Sunde."Hest Er Best" - var det noen som sa på barneskolen...
Ja hadde de enda gjort det du........ de driter i bøtter og spann ....
Men Affa da. Ridning er jo høytysk kulturutøvelse!De lukter vondt, de driter i bøtter og spann der folk ferdes og de er psykisk ustabile. Hest hører til i pølse.
Å, det er fordi levetiden på ridepudler er så kort...Joda, vakkert dyr, men hvorfor må de være så store ? ??? ;D
"Hest er best, ingen protest!" -glapp det ut av snuppa her for ei stund sida"Hest Er Best" - var det noen som sa på barneskolen...
Dobbelt så gammel og dobbelt så god, ikke sant?"Hest er best, ingen protest!" -glapp det ut av snuppa her for ei stund sida
Trudde eg skulle le meg i hel, det er jo skikkelig fjortisprat og ho er snart 28, he, he!
Dresserer hun hjemme også ? ;D ;D ;D ;D ;D ;DHar samboer som driver med dressur-ridning.
Ææh.........., Nei ! :-[Tog du an?
Må nok bare finne meg i å bli dressert jeg også, slev om jeg stadig vekk påpeker at hun blander sport med hjemmetilværelsen.Dresserer hun hjemme også ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D
*Kremt* Ridepudler dør når du setter deg på dem...Å, det er fordi levetiden på ridepudler er så kort...
;D
Tog du an?