Her kan du finne en seriøs strømkabel https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/catalogstart.do?tab=catalogerlendlh skrev:Jeg tester gjerne mer seriøse strømkabler. Kan du si litt mer om dette?
[color=blue]Modell: DNRG ekstern strømforsyning
Pris: kr. 5.495,-
Ekstern strømforsyning til alle Densens nåværende integrerte forsterkere og tunere
samt B-250 forforsterker.
Kommer i samme kabinett som DP-Drive, dvs 1/4 av vanlig bredde.
Leverer 100.000uF.
Kommer i black eller albino silver
[/color]
Hva med en ny lyttestol til fem tusen..Brasse skrev:Jeg er 100% sikker på at Densens eksterne strømforsyning gir mer musikk for pengene enn en femtusenkroners strømkabel.
Nå prøvde ikke jeg noen tweaks når jeg hadde den, men jeg synes nå det er et tegn på dårlig konstruksjon om den blir så mye bedre med små tweaks.Skink_123 skrev:Så vidt det er meg bekjent er Densen et merke som virkelig vokser med små tweaks som kabler etc.
Heller motsatt imo. Men men.Pengvim skrev:Nå prøvde ikke jeg noen tweaks når jeg hadde den, men jeg synes nå det er et tegn på dårlig konstruksjon om den blir så mye bedre med små tweaks.Skink_123 skrev:Så vidt det er meg bekjent er Densen et merke som virkelig vokser med små tweaks som kabler etc.
(Nå erter jeg sikkert på meg alle her... ;D)
Tror litt av problemet ligger i akkurat dette med tanke på en del twister som oppstår på sentralen.gwikse skrev:Heller motsatt imo. Men men.Pengvim skrev:Nå prøvde ikke jeg noen tweaks når jeg hadde den, men jeg synes nå det er et tegn på dårlig konstruksjon om den blir så mye bedre med små tweaks.Skink_123 skrev:Så vidt det er meg bekjent er Densen et merke som virkelig vokser med små tweaks som kabler etc.
(Nå erter jeg sikkert på meg alle her... ;D)