Strømrens/-forgrening med tolvvoltstrigger

Nidaros

Ble medlem
27.12.2014
Antall liker
182
Torget vurderinger
2
Tolvvolttriggeren på min Monster HTS1000 har tatt kvelden. Dette er ei strømrensepadde med overspenningsvern. Halparten av de åtte kontaktene styres av tolvvoltstrigger, og en slik trigger er et must for meg.

Noen som har forslag til hva jeg bør kjøpe nå? Denne strømpadda er egentlig utgått, men fortsatt å skaffe enkelte steder til cirka 2500 kroner. Finnes det bedre alternativer? Verdien på anlegget for øvrig ligger i nedre del av sekssifret.

T

TT.

Gjest
Finnes opptil flere HTS1000 på ebay og prisen er under kr1500,-, så det burde du kunne ta deg råd til som har anlegg verdt et sekssiffet beløp!
Søk og du vil finne!

Nidaros

Ble medlem
27.12.2014
Antall liker
182
Torget vurderinger
2
Kan alltids skaffe en lik, men nå fikk jeg jo anledning til å vurdere alternativer. Derfor dette innlegget.

Nidaros

Ble medlem
27.12.2014
Antall liker
182
Torget vurderinger
2
Returnert. Innenfor garanti.

T

TT.

Gjest
Ja nettopp, men med over kr1000,- billigere og det har det du etterspør, derfor mitt innlegg. Beklager hvis det i passet med dine intensjoner.

Nidaros

Ble medlem
27.12.2014
Antall liker
182
Torget vurderinger
2
Ja nettopp, men med over kr1000,- billigere og det har det du etterspør, derfor mitt innlegg. Beklager hvis det i passet med dine intensjoner.
Ikke misforstå. Takk for forslaget. :)
Men det er en del ting å hensynta ved eventuelt kjøp av dette på eBay: Er støpselet og kontaktene i henhold til norsk standard? Hva koster frakt; dette veier noen kilo? Hva blir prisen inklusive porto og tollklarering?

Nidaros

Ble medlem
27.12.2014
Antall liker
182
Torget vurderinger
2
Topp Bunn