Hehe, smak og behag Jeg synes faktisk den er fin å se på. Aries har ikke innebygget DAC, men Aries Mini har DAC.Hei Karmana, Aries er sikkert god, men jeg synes den er så, unnskyld, stygg. Og den har vel dac i seg.
-m
Nei, de hadde dette tidligere, men valgte av forskjellige grunner å droppe Android for appen deres, Lightning DS. Du må nok gå i fruktdisken og kjøpe deg et eple hvis du bestemmer deg for AriesKan A. Aries styres fra Samsung nettbrett (android) ?
-m
Lumin er jo et merke mange anbefaler. Opp i pris og mere bling. Hvis jeg husker riktig i farten er det U1 som kommer uten DAC. Lumin støtter Android, men jeg er usikker på om den må ha kabel, eller støtter trådløst som Aries.....Det var synd, det blir aldri noen epleapparater på meg. Da må det nok bli en annen streamer.
-m
Volumio støtter ikke Tidal ennå. Det sies at det er rett rundt hjørnet, men ingen kan si hvor langt dette hjørnet er. Electrocompaniet har sin Rena S-1 som spiller det meste av filformater, spiller Tidal, Spotify, qobus og Airplay. Det er vel den streamer jeg kommer på som gjør det meste og som ikke koster latterlige penger.Litt enkel diy?
raspberry + hifiberry digi+ PRO -> Auralic vega..
Gjerne en passende "boks"
Finne en passende Operativsystem distro (Eks. Volumio2) med Tidal integrasjon.
Rimelig og veldig bra. Ikke noe "lock in".
Hei! Et godt alternativ er Bryston pi. Det er en ren mediabridge uten dac som du kabler rett i modem/ router (den har ikke wifi). Med denne er du klar for å sende alle typer digitale signaler inn i din dac. Brukergrensesnitt er hvilken som helst webleser hvor du bare skriver inn ip adressen og kobler til via ditt trådløse nett. Når dette er sagt så har jeg så langt ikke funnet at den kan tilføre noe for meg så langt i det jeg har kablet en iMac til routeren på den ene siden og til dacen (med optisk) på den andre. Som brukergrensesnitt: Tidals app på iMacen som jeg kan nå fra iPad, iPhone mv ved å kjøre googles desktop app. Mvh Christer HHei, ønsker meg en streamer for avspilling av Tidal. Finnes det gode streamere uten dac ? Har en Auralic Vega som gjør den jobben bra.
-m