SUB Workout Julen 2005

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.336
Torget vurderinger
0
Er det noen her på forumet som trives godt med 2-kanals musikk, MEN ikke uten SUB ? SUB-entusiaster som kan tenke seg å samles i romjulen, en eller flere ganger, er herved invitert til min lille hule i Arendal. Jeg kan bare by på SVS-SUB'er av forskjellige modeller, så hvis du har egen SUB av merket Velodyne, REL, el.l. må du gjerne nyte medbrakt. Bli med å avslutte året 2005 med et skikkelig slag for fullfrekvent lyd.

Send meg gjerne en email til post@flageborg.no , hvis du er interessert.

T

theStig

Gjest
Jeg skulle gjerne tatt en tur og nytt medbragt, men jeg har ingen bil som kan ta to DIY kasser store som en fryser dessverre..... ;D

R

Rojoh

Gjest
Kunne sikkert blitt moro det, men avstanden er nok litt for stor. :)

Mvh. Johan.

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Antall liker
0
For langt, men jeg avventer rapport!

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Denne SVS killeren har jeg i stasjonsvogna. Her snakker vi trøkk gutter ;D ;D ;D

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.336
Torget vurderinger
0
Denne SVS killeren har jeg i stasjonsvogna. Her snakker vi trøkk gutter  ;D ;D ;D

Ikke er det langt for deg å kjøre heller ?!! Signalkabler som er interessant å teste...........har du også!

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Antall liker
3.336
Torget vurderinger
0
Da nærmer RomJulen seg..................og nye produkter er hentet inn for testing. Bor jeg for avsides til ? For langt unna - hvor? Eller er RomJulen en generellt dårlig periode for å slappe av med lyd - hos andre?

Topp Bunn