slartibartfast
Hi-Fi freak
Hadde bestemt meg å skrape sammen lønna «bollepengene» fra bakeriet og kjøpe meg før første gang helt nye høyttalere.
La inn bestillingen i slutten av juni og fikk en ETA i andre halvparten i august. Har enda ikke mottatt noe i skrivende stund.
Det opplyses om forsinkelser fra underleverandører.
Nå sitter jeg her og grubler over hva jeg skal gjøre. Vente mer eller avlyse- det har ikke gått noen penger fra min side, heldigvis.
Jeg skjønner at ting kan være noe forsinket i dagens situasjon. Samtidig når en får en dato og så viser det seg at det skulle ta 2 uker til, så enda 2 uker, så enda 2 uker… nå er det 2 måneder over tiden.
Jeg mener at en produsent fremstår ikke så veldig profesjonelt hvis de ikke klarer å se det der og da at ting blir VELDIG forsinket og opplyser om det med en gang og i stedet flytter ETA frem i tid 2 uker om gangen.
Når en i tillegg føler seg som en PITA fordi man må mase til seg nytt info hver gang lurer jeg på hvordan kundeservicen deres ser ut når det oppstår et garantisak…
Kremen på toppen er ja at jeg allerede har solgt mine gamle høyttalere rundt ETA datoen…
Lørdagskveldsfrustrasjon.
Har allerede vurdert å ty til alkohol - men uten musikk….?
La inn bestillingen i slutten av juni og fikk en ETA i andre halvparten i august. Har enda ikke mottatt noe i skrivende stund.
Det opplyses om forsinkelser fra underleverandører.
Nå sitter jeg her og grubler over hva jeg skal gjøre. Vente mer eller avlyse- det har ikke gått noen penger fra min side, heldigvis.
Jeg skjønner at ting kan være noe forsinket i dagens situasjon. Samtidig når en får en dato og så viser det seg at det skulle ta 2 uker til, så enda 2 uker, så enda 2 uker… nå er det 2 måneder over tiden.
Jeg mener at en produsent fremstår ikke så veldig profesjonelt hvis de ikke klarer å se det der og da at ting blir VELDIG forsinket og opplyser om det med en gang og i stedet flytter ETA frem i tid 2 uker om gangen.
Når en i tillegg føler seg som en PITA fordi man må mase til seg nytt info hver gang lurer jeg på hvordan kundeservicen deres ser ut når det oppstår et garantisak…
Kremen på toppen er ja at jeg allerede har solgt mine gamle høyttalere rundt ETA datoen…
Lørdagskveldsfrustrasjon.
Har allerede vurdert å ty til alkohol - men uten musikk….?