Høyttalere sunfire sds-12 eller dali sub e-12

T

tce-teams

Gjest
sunfire sds 12 subwoofer eller dali sub e-12 f , noen som har hørt disse og kan komme med , meninger om hvordan di spiller og etc etc...tenkte jeg skulle selge xtz w99 12.16 subwooferene mine , og kjøpe 2 av disse jeg har nevnt , eller bør jeg beholde xtzene...kom med meninger folk :)

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
43.763
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Hvorfor vil du selge XTZ subbene dine å kjøpe Dali???

mvh

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
43.763
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Hvis du har så lyst på noe nytt ville jeg heller sett andre steder i kjeden din,ikke begynne med subbene som i utgangs punktet fungerer meget bra.

mvh

T

tce-teams

Gjest
Hvis du har så lyst på noe nytt ville jeg heller sett andre steder i kjeden din,ikke begynne med subbene som i utgangs punktet fungerer meget bra.

mvh
klipschene mine kommer jeg ikke til og bytte ut , ikke sony reciveren eller...det er mange som er er skeptisk med dette sony + klipsch , men di låter fenomentalt bra sammen , bassen og diskanten som jeg slet med i yamaha rx-v 767 og rotelen jeg hadde , er perfekt med sony reciveren så der er jeg fornøyd...kansje jeg begynner og bli kresen når det kommer til bassen he he , jeg har jo prøvd ein del subwoofere og , men jeg skal si det at xtzene har vert best subwoofrene jeg har hadt til nå...

Sist redigert:
T

tce-teams

Gjest
Sunfire subbene er råbra faktisk...
ja jeg har ringt rundt litt på div butikker , og di sier di samme , spiller utrolig bra i forhold til prisen...har fått et tilbud på 7000 kr for 2 stk , men først skal jeg dra og høre på di , om di slår xtzene subwooferene mine w99 12.16 , på trykk og ikke for og snakk om dybden på di...

Terje Berg

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2008
Antall liker
1.080
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
5
Sunfire subbene er råbra faktisk...
ja jeg har ringt rundt litt på div butikker , og di sier di samme , spiller utrolig bra i forhold til prisen...har fått et tilbud på 7000 kr for 2 stk , men først skal jeg dra og høre på di , om di slår xtzene subwooferene mine w99 12.16 , på trykk og ikke for og snakk om dybden på di...

Hmm Det vet jeg ikke faktisk. Men på musikk så tror jeg de er hakket bedre :)

T

tce-teams

Gjest
er di bare hakket bedre på musik så beholder jeg xtzene mine , men jeg skal dra og teste di :)

Terje Berg

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2008
Antall liker
1.080
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
5
Heheh :) Hvor mange hakk bedre/dårligere får du vurdere selv :)

Topp Bunn