Super sørvis hos "BigDipper"!!!

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Dette er ikke et bransjeaktørinnlegg, det er bare velfortjent ros til BigDipper for flott utvist sørvis. For et par uker siden, mottok jeg ei ladning vinyl fra Bigdipper. Jeg konstaterte med en gang at jeg hadde bestilt feil Willie Nelson - "American classic" fikk jeg for noen uker siden fra Elusive Discs, så der satt jeg med to.. Vinylen fra Bigdipper har ikke har blitt forsøkt spilt før nå. Det viste seg da at David Gilmours "On an Island" har en skade i vinylen i låt nr. 2 på A-sida, rett og slett ei stor ripe som gjør at p.u.'en hopper skikkelig. Den er uspillelig.

Jeg skreiv i full fart en mail til BD, og ringte deretter. Der fikk jeg ei svært hyggelig yngre dame på øret, og etter en kjapp forklaring, lovte hun å sende et nytt eks. av David Gilmour, samt at jeg selvfølgelig skulle få bytta Willie Nelson-skiva, for riktig nok er den full av vakker musikk, ja - beint fram en "classic", men jeg behøver ikke to...Nå kommer det ny Gilmour, Willie ble bytta i Felice Brothers "Younder is the clock", og returemballasje for returnering av de to nevnte album'ene skulle følge med.

DET kaller jeg sørvis, og det er sånne plateforretninger vi behøver, vi som bor noen timer unna Oslo. Stor takk til BigDipper for veldig grei løsning av mitt lille "problem". Jeg er ikke i tvil om hvor jeg handler neste gang!

;D ;D

Arcturus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.04.2006
Antall liker
28
Sted
Vestfold
Jeg kan skrive under på at de gir god service.
Jeg kjøpte Ly av Kari Bremnes.
Det var noe feil med den ene platen. Det hørtes ut som om den var spilt inn i et annet studio enn plate 2 og det var tydelig forvrengning i lyden.
En kjapp telefon og jeg fikk avtale om bytte den med nytt eksemplar på messa.

Topp service! :)

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Nå venter jeg bare på pakke i posten. Håpen Posten har like god sørvis. Jeg kjøpte 19 stk. bruktvinyl fra Tromsø. De surra rundt i Tromsøbyen i fire-4- dager før pakka tok retning mot Bodø. Det er sterkt, sjøl av Posten!!! Lura på om de leita etter et tog å sende de med....

;D

Topp Bunn