Superlista til HP/TAS

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.707
Antall liker
7.954
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Mykje bra her. Pussig kor lite lista har endra seg dei siste 20 åra...
Sjølv har eg vel eit 50-tal av desse, men ikkje alle i den aktuelle pressinga. Har lagt merke til at HP ikkje heilt har oversikt på desse. T.d finnest Midtsommarnattsdraum i tysk pressing som er akkurat like bra som ASD-utgåva.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Hehe..Mannen liker balalaika! Den skiva burde arkiveres under "Audiofil støy..!." Og a-ha! Selv om han ser ut til å mene at deres gjennombruddssingle heter "Take me on"...
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.707
Antall liker
7.954
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Balalaika Favorites har eg berre høyrt på CD. Lyden er fantastisk, sjølv om mine erfaringar med opplevd balalaika er sterkt avgrensa har eg ikkje vanskeleg for å forstå at plata står på lista.
Her er nokre verkelege perler, men dei er vanskelege å få tak i, beklagelegvis. Den opprinnelege "Pines of Rome" finnest nesten ikkje, og ingen av nypressingane har kome oppimot fyrsteutgåva, seiest det. Denne vart returnert i hundrevis då ho kom, fordi ingen platespelar greidde å spore rillene den gongen (1957?)
Det er lærerikt å lytte til dette, og saman med TAS-omtalene av ymse produkt, gjev det mykje info om korleis TAS prioriterer og tenkjer rundt lydreproduksjon.
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.629
Antall liker
3.753
Jeg kom over balalaika-orgiet for noen år siden i en bruktsjappe i Chicago. En i stereo og to i mono. Kjøpte alle tre, tror de kostet 15 kr/stk. Låter fantastisk, men musikalsk er det jo relativt mystisk :)
 
Topp Bunn