Supex 900 super

Finn Erik

Fersking
Ble medlem
21.11.2020
Antall liker
0
Sted
Stavern
Jeg har en Supex 900 super med ødelagt stift. Er det mulig å få satt inn ny? Hvor mye vil det evt. koste og hvor kan jeg sende den for å få gjort jobben?

IvarNy

Medlem
Ble medlem
25.09.2013
Antall liker
1
Hei Finn Erik,
Vet ikke om du fant ut av dette, lenge siden spørsmålet ditt ble postet, men om den fortsatt ligger å støver kan du prøve hos northwestanalogue.com.
De har vært greie å ha med å gjøre og har gitt meg følgende priser, som avhenger av hva som er galt og hva som må gjøres for å fixe.
De selger reparerte Supex 900 super nå, så bør jo være et bra sted å forhøre seg.
Prisene deres:

Typical prices for repair/upgrades vary dependent on the work required. Therefore, I have given you a breakdown of some of the prices we charge including retip prices:

FG tips start from £450.00.

DHC Cantilever and FG Tip from £600.00 depending on tip.

Suspension adjustment/alignment starts from £175.00

Cleaning starts from £100.00

Coil rewind start from £400.00

EMT Based cartridges, new dampers from £500.00

Cantilever straightening, if possible starts from £175.00

Rebuilds - POA
We charge £80.00 inspection fee per cartridge but this amount is included on the overall price if further work is carried out i.e. repairs to the suspension/coils or a re-tip etc. The prices can vary depending on the work required. Please also be mindful that the inspection is non-refundable and any prices we quote do not include shipping costs. If your cartridge can be repaired, we will return it back to you with a spec stating clearly what has been done.

Topp Bunn