K
Kaare G. Opsahl
Gjest
.
Vedlegg
-
484.8 KB Visninger: 344
Minner meg om ein episode i Berlin.LMC skrev:Norsk Cola var bedre enn Svensk, da jeg bodde i Sthlm; enten var det vannet, ellers så kjipet svenskene på ekstrakten!?
mvh
Leif
Ungdomsbilde av Sluket før han tok barten ;DJanR skrev:Appropå "svin på skogen..."
:
/jan
Der slapp jeg billig unnadiyAudio skrev:Ungdomsbilde av Sluket før han tok barten ;DJanR skrev:Appropå "svin på skogen..."
:
/jan
Sitter i bunkers, låst dørene, slått av tlf, ned persiener, dempet lyste. Går nok klargut_man skrev:Eller så er det stille før stormen Jan :-\
Og skilt på døren, e`kke hjemme serru, men er det no alvorlig får du banke på rutaJanR skrev:Sitter i bunkers, låst dørene, slått av tlf, ned persiener, dempet lyste. Går nok klargut_man skrev:Eller så er det stille før stormen Jan :-\
/jan
Hehe ikke sant.Milenko skrev:Og skilt på døren, e`kke hjemme serru, men er det no alvorlig får du banke på rutaJanR skrev:Sitter i bunkers, låst dørene, slått av tlf, ned persiener, dempet lyste. Går nok klargut_man skrev:Eller så er det stille før stormen Jan :-\
/jan
Har du slukt disse 0.25l (special edit) du fikk av meg på sommerfesten?pengesluk skrev:Hva er akseltrykksbegrensningen på Hoffsveien mon tro 8) 8) Er det oppe i svingen ved gamle NEBB? Eller nede på butikkområdet ved Comfort?65finger skrev:Mega i Hoffsveien på Skøyen har med ujevne mellomrom 0.25 til en latterlig pris