|
Ormekabelslyng?Hva lider de av, tro? Fasepest?
Tror muligens det er selger som lider av det....Flatulens?
Var det noen som sa 'full of hot air'??Tror muligens det er selger som lider av det....
Bare tenkte det!Var det noen som sa 'full of hot air'??
Tror heller de der er dopet!Jeg tror de lider av stormannsgalskap
Det er først når det nærmer seg dette
![]()
at man kan begynne å snakke......
Du tenker på det japanske merket.....Sushi?Jeg har også sett "Rå høytallere" selges. Må disse stekes eller kokes for å bli en høyttaler?
Selvsagt ikke, en gris er en gris både før og etter den er kukt/stekt/grillet...Jeg har også sett "Rå høytallere" selges. Må disse stekes eller kokes for å bli en høyttaler?
Kan det være de lider av selvbygg? ;DLurer på hva mine høyttalere lider av. Symptomene er som følger:
- Litt ullen i bunn
- Noe påtrengende sånn ca. midt i mellom
- Tendenser til flising
Setter pris på svar!
Mvh. Johan
Jeg har en kompis med et anlegg som lider av posttraumatisk stress, og det låter ikke bra! Vi får nok være forsiktige, og ikke utsette kondensatorene for unødvendige påkjenninger.
Jeg lette forresten litt på nettet, og kom over et tweak i denne forbindelse:
"EMDR (Eye Movement Desitization and Reprocessing) er en relativt ny metode for å bearbeide og overkomme post-traumatisk stress. Forskningsresultatene på denne metoden er svært gode. Behandlingsforløpet er kortvarig og foregår i en trygg atmosfære.
Ved å bevege øynene mens man tenker på en vond opplevelse, kan man åpne opp et lukket nevralt nettverk i hjernen (der traumet ligger lagret og lever sitt eget liv) slik at positiv informasjon kan kobles inn og nøytralisere traumet. Prosedyren i dette arbeidet er mer kompleks enn det høres ut i denne forenklede beskrivelsen, blant annet brukes metoder fra kognitiv terapi for å finne fram til negative og positive selvutsagn. Dessuten har både kroppsfornemmelser og emosjoner en viktig plass i denne måten å arbeide på".
Nå gjelder dette øynene, men jeg har en uggen (skulle til å si ullen) fornemmelse om at det er bevegelse som er nøkkelordet her: Mon tro om bevegelse av membranene har samme effekt (MMDR), og siden høyttalerne ikke kan tenke, så kan jeg kanskje spille noen dårlige plater???
Mvh. Johan
Bipolare Høytalere = Manisk/depressive høytalere."Sinnssykt anlegg selges
Jammen, hvordan tilberede en rå høyttaler?Jeg har også sett "Rå høytallere" selges. Må disse stekes eller kokes for å bli en høyttaler?
;D ;D ;DBipolare Høytalere = Manisk/depressive høytalere.
Ja fy f... Jeg går ut fra at gubben din har mer enn nok med den ene syke Komponenten han har!Om det ikke er smittsomt er det vel ikke så farlig, men ville jo ha avklart dette før jeg dro noe slikt i hus da. Kjedelig om man plutselig satt med et hus fullt av syke komponenter...![]()
Ja jammen kan han være glad for at det ikke er smittsomt i alle fall. Eller kanskje det er det det er, og at det er grunnen til at han må skifte de ut hele tiden?? Min skyld altså...? :'(Ja fy f... Jeg går ut fra at gubben din har mer enn nok med den ene syke Komponenten han har!
Honk-eeeeyyyy!!!