Syke mennesker

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Så syke går det visst an å bli ja...
Eneste fordelen med et sånt parti, er vel at da har man dem samlet og organisert, og kan arrestere hele gjengen uten en masse bry med å spore de opp. Hva er det med Nederland og Belgia... har inntrykk av at de verste angående dette holder til der nede...
Rettigheter for ungene, snakker om å snu det på hodet... Tror jeg må spy jeg og.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Det er sant. Finn første partimøte og brenn jævelskapet.
Dette er mennesker som ikke lenger har livets rett, og burde drepes sakte og råtne.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
Det er en vanlig tankemåte blant pedofile at det er bra for barna. Enkelte argumenterer faktisk for dette med stor overbevisning. Det handler vel om å rettferdiggjøre seg selv.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Under debatten rundt Muhammed-karikaturene var det mange, undertegnede inkludert, som fremholdt ytringsfriheten som absolutt. Videre har jeg fått inntrykket av at endel fremholder organisasjonsretten som absolutt, at man i et demokrati skal ha rett til å bruke demokratiske virkemidler til å organisere støtte for alle synspunkter. En naturlig konsekvens må være at overstående aksepteres. Ikke retten til å begå overgrep naturligvis, men alles rett til å innenfor det demokratiske system kjempe for en endring av lovverket, uansett hvor forkastelig den [endringen] fra ens eget ståsted måtte være.

Å arrestere personer som begår ulovlige overgrep er én ting, men hvis man vil arrestere personer utelukkende fordi de ytrer seg, eller bruker det demokratiske system for å fremme en agenda man anser som forkastelig, så har man intet grunnlag for å kritisere muslimene for å ville akkurat det samme. Dette kan bli en prøvesten for hvorvidt ytringsfriheten er hellig eller skinnhellig.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
....og dermed dukket det opp et punkt der Løkken og undertegnede faktisk deler oppfatning.
Men la meg understreke det følgende STERKT: La barn være barn! Vi må aldri tillate at slike forkvaklede holdninger får aksept som om den skulle være "normal" på et vis, for det er den IKKE! Men samtidig har faktisk menneskene med disse forkvaklede tanker like stort menneskeverd som hvem som helst annen du møter på jobb i dag. De har faktisk lov å mene det de gjør, det er ikke et lovbrudd i seg selv.

Honkey

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Selvsagt kam man ikke nekte de å si hva de vil, eller for den del å organisere seg. Vi har vel selv en advokat (Staff) som langt på vei sier det samme, uten at han blir arrestert for det.
Men har man nå gjengen samlet på et brett, bør man vel benytte anledningen til å gå de litt etter i sømmene, sjekke PC, familie og ungene i nabolaget.
Til en viss grad synes jeg synd på de pedofile, jeg tror de aller fleste, muligens alle, er et resultat av at de selv er misbrukt, men at de da selv begynner å misbruke andre, uansett hvor forvirret de må være på hva som er rett og galt, eller normalt og unormalt, det kan man aldri forsvare.
Og en gjeng som slår seg i hop og krever rettigheter, de har i alle fall ingen skam, og har sannsynligvis også begått overgrep, da de ikke ser på det som galt.

Topp Bunn