Anton sport er ikke noe dyrere enn andre sjapper. (Ref. siste Sykkelmagasinet der det ble testet dyre hardtailer. Gekko var 1000 kroner dyrere enn Hard Rocx, men med bedre utstyr og bedre kjørefølelse, men det som folk tenker på er at den var 1000 kroner dyrere. Uansett, ikke hør på meg, siden jeg jobber på Sykkeldelisk.
)
Veit ikke hvor du skal, men stikk innom:
Spinn på Majorstua, ved Frogner Stadion. Hyggelige folk med fine sykler. Velotech er deres eget merke. Stort utvalg
Sykkeldelisk nederst i Bogstadveien. Fine sykler her og. Prisene starter på 5000,- for en sykkel. Stort utvalg. Gekko er deres eget merke.
Raske Sykler i Pilestredet 42, rett ved Høyskølesenteret. Litt mindre sjappe enn de to ovenstående. De har litt av hvert, også i de litt lavere prisklassene.
Oslo Sportslager i Torggata 20. Lenge siden jeg har vært her, men de er visst ganske store på sykkel de og. Everest er deres eget merke.
Oslo Sykkelkompagni. Ligger rett ved den nederte Parken på Grünerløkka. Er denne sjappa nedlagt? Vet ikke helt. Litt av hvert, endel sti og freeridesykler. Tror jeg.
Bikes & Boards på Grünerløkka. I nærheten av McDonalds. De har hovedvekt på nedoversykler, men har noe annet også. Litt mer vinklet mot Utfor, BMX og slikt.
Sørensen Sykler på Fyrstikktorvet. Tror disse har hovedvekt på racersykler, men er ikke sikker. Ring og spør.
Angående pris. Om det er 1000 kroner forskjell på to sykler til 10000 kroner, kjøp den du føler deg mest komfortabel på. Prisen kan du forhandle litt om.
Lykke til med jakten.