Sport, sykkel og trening Sykkelsesongen 20

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Av og til gjør man noe fornuftig på fritiden.
    Sykkelkompis Erik Nordlie og jeg begynte å gnage på tanken om å gjøre noe i helgen etter disse koronakontroversielle blm-demonstrasjonene i forrige uke. Dette er resultatet av gnagingen. Sammen med Bioracer Norge har vi tatt frem en sykkeltrøye som viser et tydelig antirasistisk standpunkt. Vi har brukt Bioracers toppmodell Epic og for hver trøye som koster 1859,- levert på døra går 500,- som revisorkontrollert gave til Antirasistisk Senter. Kjøp den her innen torsdag 18.juni.

    Vis vedlegget 645521
    Kan jag köpa den i Sverige också eller via någon i Norge?
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.804
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Blir sikkert trøblete med mva og sånn om du kjøper direkte. Best å alliere seg med noen bosatt i Norge og ordne resten per postpakke til deg.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.804
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Skikkelig digg de Milano-Sanremoliknende partiene nord for Feiring, og når man svinger av mot Starum og Skreia blir det aldeles nydelig.
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.804
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    ^Det kommer en løpetrøye i tilsvarende design i samme nettbutikk på mandag. Prisen blir 949,- levert og også da går 500,- til Antirasistisk senter.
    Spre gjerne ordet til løpende mennesker dere måtte kjenne.
     
    Sist redigert:

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Rapport från dagens event, kaxig som vanligt körde jag med en grupp i +30 tempo ut i motvinden, gick bra till då vi vände och fick medvind hem igen, åkte av som en snorloska. 3 mil ensam hem med strumma ben. Så bra var formen i dagsläget. 😂Bara att träna mer.🤪
    Cykla fortare och längre.
     
    Sist redigert:

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.604
    Antall liker
    3.949
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    SYKLISTER I MASSEKOLLISJON - MÅTTE UNNGÅ GREVLING
    Et 20-talls syklister har vært involvert i en massekollisjon utenfor Mjölby, sentralt i Sverige. Minst fem er tatt med til sykehus, og to av disse er alvorlig skadet, opplyser räddningstjenesten til TV4. En av syklistene er lagt inn på intensivavdeling.

    Kollisjonen skjedde etter at syklistene prøvde å svinge unna en grevling som befant seg i veien.

    – De vingler og velter og tar med hverandre i fallet. Det gikk fort, og de ligger jo tett, sier Mats Eriksson ved Räddningstjenesten i Östergötland til TV4.

    Farlig sport. Hur gick det för grevligen?
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.804
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Dyr, senile sjåfører, fartsfeilberegnende motorsyklister etc.
    Feltsykling har sine eksterne risikofaktorer.

    Grevlingen vart aldri meir spurd, for å feilsitere Kurt Foss og Reidar Bøe i klassiske Kallen og katten.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.631
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Under et dypdykk i garasjen i går, så ble terrengsykkelen stående ute i sola "hele dagen". Skulle sette den inn igjen i 4-tida, Da stod bakhjulet fjell, så jeg ble nødt til å bære den inn. Sjekket etter en stund, og da hadde hjulet løsnet igjen.
    Ganske sikker på at det var bakbrems som pga varme hadde tatt tak så det holdt.
    Det er snakk Avid Elixir 3.
    De er gode som bremser, men det er liksom noe rart dem dem hele tida.

    Andre som har erfaringer med disse?
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.631
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Av og til gjør man noe fornuftig på fritiden.
    Sykkelkompis Erik Nordlie og jeg begynte å gnage på tanken om å gjøre noe i helgen etter disse koronakontroversielle blm-demonstrasjonene i forrige uke. Dette er resultatet av gnagingen. Sammen med Bioracer Norge har vi tatt frem en sykkeltrøye som viser et tydelig antirasistisk standpunkt. Vi har brukt Bioracers toppmodell Epic og for hver trøye som koster 1849,- levert på døra går 500,- som revisorkontrollert gave til Antirasistisk Senter. Kjøp den her innen torsdag 18.juni.

    Vis vedlegget 645521
    "Epic-trøyen er aggressiv og tettsittende, så ha det i bakhodet når du velger størrelse. Den er også relativt kort i fronten. Ettersom dette er en spesialproduksjon, er det ingen bytte- eller returrett ."

    Ikke sikker på at alle syklende antirasister tar seg ut på sitt aller beste i "aggresivt og tettsittende".
    ;)

    Strålende tiltak og ide, men av ovenfor nevnte årsak støtter jeg saken direkte.
    :)
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.804
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Det innrømmes at valgt snitt kan være ekskluderende. Hvilken ironi!

    Vi slipper en løpetrøye/teknisk t-skjorte i tilsvarende design i samme nettbutikk senere i dag, også bestillingsfrist 18/6. 949,- derav 500,- til ARS.
     
    Sist redigert:

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Er det noen som har erfaringer med flaskeholdere som egner seg for montering under top tube, med flasken hengende ned?
    Ser for meg at en slik plassering vil kreve langt mer av holderens holde-egenskaper enn en vanlig downtube eller seattubeplassering.

    Hvilke design egner seg best? King Cage er jo selvsagt gull og sånt, men egner den seg når man får sånne rare plasseringer?
    vil en Salsa variant gi mer mening? Eller må jeg dra til et sykkelmuseum og finne en Ringlé H2O cage?

    (skal henge under toptuben på min Benno Boost)
     

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.388
    Antall liker
    20.804
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Er det nytt? Jeg trodde alt var lov på enduro. Bamsemums og øl. Og Mountsin Dew.
    I may stay corrected.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Tilsynelatende er alt lov men de aller fleste er jålebukker allikevel kledd som teletubbier.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Alltid litt stas når jeg får verifisert min status som trendsetter.
    Bamsemums(...)

    grefsen2003.jpg
    Grefsenkleiva DH, 2003.
    Begynte å bli litt lei av alle de bekymrede "hvor har du gjort av Bamsemumsen?" når jeg kjørte ritt. Så da måtte jeg jo ha et svar.


    Mmmmm... Bamsemums....

    [Foto kæditz: Trond Vidar, om jeg husker riktig]
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Hadde du rastafletter også?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn