Sport, sykkel og trening Sykkelsesongen 20

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.681
    Antall liker
    5.115
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Kjøpte ny landeveissykkel i fjor, foreløpig tredje turen på verksted i år - bremsene lekker, så sesongen har ikke blitt som forventet. Heldigvis har jeg den gamle sykkelen tilkoblet zwift så får i det minste rullet litt, men er kjedelig.
    Får satse på at høsten blir fin.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Noen flere bilder og ord om gårdagens fantastisk fine tur:) elmer midd kom opp med ide'n om att vi burde få til en tur i ett område som vi vanligtvis ikke sykler i, og gjerne litt spektakulært, dynamiskt landskap.
    elmer mente att turen som Landevei.no kaller Helterunden (15mil/2350h/m) var den vi skulle prøve oss på, 1.45h bilkjøring fra Oslo meget passelig ett stykke forbi Kongsberg inn i Jonsdalen så fant vi ett fint sted og parkere og vi var rett ut i runden.
    Ca 4mil opp til Austbygda på østsiden av Tinnsjøen med variert terreng med noen fine bakker opp og ned, på toppen før man kjører ner til Austbygda er det en utsikt som viser opp Telemarks fra sitt beste utover Tinn og Gaustadtoppen i det fjerne.
    thumbnail_20200724_113048.jpg

    thumbnail_received_286151122812839.jpg

    thumbnail_20200724_114147.jpg

    thumbnail_20200724_122226.jpg

    Ett litet stop i Rjukan før vi skulle ta oss ann klatringen over Gaustadtopp forutsettningene var perfekte ikke vind og fin temp, nå var det opp til oss!
    Det jeg har prøvd tidligere er på Mallorca Sa Calobra/Soller her ventet oss 13.6km 973m 7.1% de første 7.5km er virkelig harde (zombie hill 9.6%) etter 10 km litt mere variert over fjellet til det stuper ner mot Tuddal.
    elmer er en klatregeit som spant ivei i fint driv oppover, der fantes det mere og kjøre med! jeg justerte ner litt og fant mitt tempo videre oppover, vi passerte toppen på 1h06min/12.2km/h sammen, men elmer gjorde ett stop og vente inn meg vid 7.5km ellers hade han gått under 60min, men nå var dette første reisen litt uvitende vad som ventet, selv syns jeg dette berget er omtrent så tøfft som Sa Calobra. Utfor går det unna, jeg er usel og kjøre fort utfor:p(n) særlig når det i tillegg blir tekniskt siste stykket, tenker jeg fortsetter sånn litt resevert utfor når man føler ikke har teknikken, trur det virkelig går til hælvete om jeg skulle prøve og gønne på:eek: elmer for ivei og fikk vente på meg i bunn.
    Vi hade planer om flere bilder på vei opp, men blir tøfft og kjøre forbi elmer og rekke ta bilder:rolleyes::)
    thumbnail_received_3502412236450050.jpg

    Dette gjør vi om flere ganger
     
    Sist redigert:

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Etter at turen med hylla gikk så bra, så følte jeg meg så inspirert at jeg tok en tur til. Denne gang til Clas for å (hovedsaklig) kjøpe et lass med ymse oppbevaringsbokser til de nye hyllene jeg akkurat har fått satt opp.

    Ble litt ivrig i butikken, men klarte å få kjørt litt tetris så jeg fikk det med meg ut til sykkelen. Og der hadde jeg allerede litt bagasje fra en impulstur på biltema... hmm...
    Vis vedlegget 651678

    Så etter drøye 20 minutter med tetris på sykkelen så det endelig slik ut og jeg kunne sykle ganske så bekymringsløst hjem.

    Vis vedlegget 651679

    Nok en gang må jeg si at jeg er sykt imponert over hvordan denne sykkelen oppfører seg selv med stor oppakning og høyt tyngdepunkt.
    Herlig! Du er klar for å starte transportfirma hvor som helst i den 3 verden!
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ja, det føles litt sånn egentlig.
    I går henta jeg masse tungt på posten, og syntes det gikk så greit at jeg oppsøkte den bratteste bakken i bydelen. Gira ned til letteste gir og så føltes det som at det gikk av seg selv. Hadde førti kilo på planet, viste det seg da jeg kom hjem.
    Det føltes på ingen måte spesielt tungt.

    Ny firmware på Bosch motoren gjør også at den responderer raskere, så den begynner å dytte raskere når jeg tråkker, og den kutter raskere når jeg slutter å tråkke. Så giring i oppoverbakker som gradvis flater ut går langt bedre enn før.
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.602
    Antall liker
    3.948
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Klarade mig ifrån cykling i år på Höga Kusten, som tur var. Häftigt stigning från Mjällom 5 km upp till Nötkallberget 6,5 km.
    Karta
    Brukar normalt cykla Norrfällsviken till Bönhamn och åter.
    Världsarvsleden
     
    Sist redigert:

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Ja, det føles litt sånn egentlig.
    I går henta jeg masse tungt på posten, og syntes det gikk så greit at jeg oppsøkte den bratteste bakken i bydelen. Gira ned til letteste gir og så føltes det som at det gikk av seg selv. Hadde førti kilo på planet, viste det seg da jeg kom hjem.
    Det føltes på ingen måte spesielt tungt.

    Ny firmware på Bosch motoren gjør også at den responderer raskere, så den begynner å dytte raskere når jeg tråkker, og den kutter raskere når jeg slutter å tråkke. Så giring i oppoverbakker som gradvis flater ut går langt bedre enn før.
    Ikke deg dette? C2C2C116-9EA3-434A-9D8D-11C71A1834B5.jpeg
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Man får se mye fra dyreriket på sykkel ute på bygda, men denne såg jeg ikke komme! Fra dagens fellestur med CVK, så lang var ikke turen :unsure:
    Eller vad tenker kamelen?
    20200730_175847.jpg
     
    Sist redigert:

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Etter å ha justert bremser (Avid Elixir 3) før og etter hver tur med terrengsykkelen, fikk jeg endelig nok av ulyder.
    Kjøpte meg nye Shimano XT M8100 som jeg fikk på plass nå i kveld, og kunne straks sykle en hel km uten en lyd!

    Nå er sykkelen noen år gammel, og utstyrt med 9-delt gir.
    Girskifterne er SLX SL-M660.
    Bremsehendlene har i-SPEC EV montasje, men det støtter ikke skifterne.

    Nå skal poenget med i-SPEC være å spare plass og få en bedre funksjon.
    Men siden mine skiftere ikke er i-spec, så tar det ikke mindre plass, det tar faktisk EKSTRA mye plass,
    og det er egentlig ikke mulig å montere å montere bremser og skiftere sammen på en god måte.

    Noen som har kunnskap erfaringer om dette?
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tror ikke jeg skjønner problemet helt. Du setter girhendlene på innsiden, og har bremsehendlene ytterst på styret, nærmest holkene. Du vil jo ikke ha girhendlene for tett på holkene, det blir bare tull. Hold de langt unna. Du skal ikke gire SÅ mye heller at du trenger å holde på de hele tida.
    Den derre fancy integreringsgreia gjør det bare klaustrofobisk, med skiftern helt oppi alt annet. det er jo uggent.

    Gjør sånn som dette omtrent.
    1596145221991.png
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    5E915EE6-EC90-4290-A365-13004E1B3FAD.jpeg
    Tror ikke jeg skjønner problemet helt. Du setter girhendlene på innsiden, og har bremsehendlene ytterst på styret, nærmest holkene. Du vil jo ikke ha girhendlene for tett på holkene, det blir bare tull. Hold de langt unna. Du skal ikke gire SÅ mye heller at du trenger å holde på de hele tida.
    Den derre fancy integreringsgreia gjør det bare klaustrofobisk, med skiftern helt oppi alt annet. det er jo uggent.

    Gjør sånn som dette omtrent.
    Vis vedlegget 653198
    På bildet ditt er ende på skifter nesten jamt med ende på bremsehåndtak - med avstand mellom skifter og brems. Hos meg er ende skifter på innerste ende av brems - med minimal avstand mellom. Derverved blir skifter vanskelig tilgjengelig bak brems.
    5E915EE6-EC90-4290-A365-13004E1B3FAD.jpeg
     

    Vedlegg

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Bruker du pekefingern til å gire med?
    Det gjør jo det hele litt verre ja.
    Jeg bruker tommelen til alt av giring.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Bruker du pekefingern til å gire med?
    Det gjør jo det hele litt verre ja.
    Jeg bruker tommelen til alt av giring.
    Tommel- og pekefinger.
    Hva slags gir har du?
    Sykkelen min er noen år, så det er sikkert gammeldags, men med dagens bruk får det holde ei stund. 😉
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Pekefingerskifteren på "alle" shimanogir de siste 20 årene* fungerer begge veier, så du kan bruke tommelen på den om du vil.

    Og det vil du. for du har jo alltid pekefingern hvilende på den lekre nye bremsehendelen din, har du ikke?


    (* en grov løgn, men ikke heng deg opp i det. stikk ut til sykkelen og test. jeg er ganske sikker på at det funker)
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.464
    Antall liker
    885
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Jeg bruker også pekefinger og tommel til gire med.Det har jeg gjort i over 30 år,er ikke noe man forandrer på etter så lenge. :cool:
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    "Da kjører du ikke teknisk nok terreng" er en fristende kommentar å slenge ut av seg, men det høres jo ganske klysete ut.
    Men bruker man tommel til alt, så har du altså fordelen av å kunne dytte girhendelen litt lenger vekk fra grepet. Og det synes ihvertfall jeg er fint.
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.464
    Antall liker
    885
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    "Da kjører du ikke teknisk nok terreng" er en fristende kommentar å slenge ut av seg, men det høres jo ganske klysete ut.
    Men bruker man tommel til alt, så har du altså fordelen av å kunne dytte girhendelen litt lenger vekk fra grepet. Og det synes ihvertfall jeg er fint.
    Det har du nok rett i,jeg kjører ikke teknisk terreng.Etter mange år i tøff jobb,krangler knærne så pass at jeg har gått over til e-MTB.Nå jeg kan jeg sykle så langt og høyt jeg vil uten å være invalid etterpå.Sykler på asfalt for å komme frem til flotte grusveier som vi har her,som er en fin utfordring selv med e-MTB.;)
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    e-MTB er et fantastisk konsept. I morgen skal jeg på tur med en kompis som har vært uheldig i ulike sammenheng og har brukket mye forskjellig i det samme beinet, og har måtte kjøre operasjoner på nytt flere ganger, så formen hans har blitt bare verre og verre etter flere års passivitet.
    e-MTB var løsningen som gjorde at han kunne komme tilbake igjen og sykle turer i terreng han likte å sykle i før skadene, noe som ville vært helt umulig uten drahjelp. Han kan blant annet ikke stå og tråkke lenger. Med litt batteribasert assistanse kan vi dra på tur sammen igjen. Så i morgen er det en antatt syvtimers tur på Øyerfjellet. En med assistanse og en uten.
    Blir staselig.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tok samme turen i fjor. Specialized Kenevo-etellarannet. Bra greier. Kunne fint tatt en time til uten problemer. Hadde bra med suppe igjen på batteriet da turen var over.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Helt ok kjøp egentlig.
    ikke kjempebillig, men samtidig så får man jo ikke så mye sykkel for pengene nå til dags, så du må jo litt opp i pris for å få noe lignende nytt.

    Ser jo rimelig ubrukt ut, og 11 delt 105 5800 var en helt grei gruppe med samme funksjon som dagens grupper.
    kompaktkrank har den også, så rimelig nybegynner-vennlig.

    Noen nye og bedre dekk og du har en knallsykkel som ikke vil ha problemer med å holde tritt med/kjøre fra moderne sykler ;)
    Den klarer dog nok ikke bredere dekk enn 25mm - rent personlig synes jeg det er bredt nok, men dette blir nok aldri den mest komfortable sykkelen, så om det er høyt på prioriteringslisten bør du nok gå for en nyere sykkel.
    Kjøpte ny (bruktbil) for 2 år siden, og endte opp med selgerens knapt brukte CAAD8 for 2000kr (han skulle ha 2500kr, men prutet seg selv ned uten et ord fra meg). Helt ok sykkel med stort sett shimano 105 utstyr. Jeg kom fra Dura-Ace, så cannondale-bremsene er litt kleine synes jeg. Ellers koser jeg med sykkelen som er mer enn god nok for mitt bruk i dag. For meg er den absolutt komfortabel.
    Tror helt sikkert du vil få mye glede av den.
    Jeg kjøpte bil også. 😃
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.464
    Antall liker
    885
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Tok samme turen i fjor. Specialized Kenevo-etellarannet. Bra greier. Kunne fint tatt en time til uten problemer. Hadde bra med suppe igjen på batteriet da turen var over.
    Har hørt at de har gode batteri.Min holder ca. 80km med mye stigning.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Vis vedlegget 653256
    På bildet ditt er ende på skifter nesten jamt med ende på bremsehåndtak - med avstand mellom skifter og brems. Hos meg er ende skifter på innerste ende av brems - med minimal avstand mellom. Derverved blir skifter vanskelig tilgjengelig bak brems.
    Vis vedlegget 653256
    Demonterte girindikator.
    Da er det mulig å sette girskiftet nærmest styreholk. BD76A87E-4AC6-4034-A256-9371F173BA1F.jpeg
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Apropos ting som skjer med styrer og bremser....
    1596319372610.png
    sørg for at ting er _skikkelig_ festa til sykkelstativet før du legger ut på tur.

    Ellers skjer dette.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    20200801_194501Thule_Erfaring.jpg

    For de som har Thule stativer med "plattform" som syklene settes på, så regner jeg med at disse festene ser kjente ut.

    Moralen: Vær nøye på dette om dere vil unngå resultatet som vist i forrige post.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    På mystisk vis ordna det seg. En stor takk til Knut / Hafjell Bike Park som klarte å grave frem et identisk hendelblad fra skrotskuffen sin. Disse er dritgamle, så jeg hadde fryktet at det eneste som kunne gjøres var å bytte hele bremsen. Men neida. Herr Løkås ordner opp. Takk!
    20200801_175955.jpg

    Så da ble det tur allikevel

    20200801_175841_RFX-Hitfjell_liten.jpg
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    På mystisk vis ordna det seg. En stor takk til Knut / Hafjell Bike Park som klarte å grave frem et identisk hendelblad fra skrotskuffen sin. Disse er dritgamle, så jeg hadde fryktet at det eneste som kunne gjøres var å bytte hele bremsen. Men neida. Herr Løkås ordner opp. Takk!
    Vis vedlegget 653487

    Så da ble det tur allikevel

    Vis vedlegget 653488
    ... og moralen er: IKKE KAST NOEN VERDENS TING!
    😃
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.464
    Antall liker
    885
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    På mystisk vis ordna det seg. En stor takk til Knut / Hafjell Bike Park som klarte å grave frem et identisk hendelblad fra skrotskuffen sin. Disse er dritgamle, så jeg hadde fryktet at det eneste som kunne gjøres var å bytte hele bremsen. Men neida. Herr Løkås ordner opp. Takk!
    Vis vedlegget 653487

    Så da ble det tur allikevel

    Vis vedlegget 653488
    Hva gjorde du med styret?Så rimelig herpa ut det og.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Ble nytt styre og nye holker.

    Om noe har lyst på et "godt brukt" Raceface SixC karbonstyre til hipsterfixien sin, så er det bare å si i fra. Litt smalt på den ene siden. :giggle:

    [målte det nå, og om det kappes rent og pent, og selvsagt så det blir likt på begge sider bør du ende opp med et 57cm styre. Det er jo faktisk hva jeg hadde på den første bit-for-bit sykkelen jeg bygde i 1997]
     
    Sist redigert:

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Kan jo eventuelt være et artig eksperiment å se hvor mye det tåler før det kastes.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.063
    Antall liker
    3.738
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    I praksis har det jo bare blitt slipt ned. Og desto kortere det blir, desto mer vil det jo tåle.
    Så teknisk sett vil det nok funke helt fint som et supersmalt hipsterstyre.
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.602
    Antall liker
    3.948
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Dagens tur började bra med punktering efter 10 minuters cykling. Sedan kom jag igång efter genomfart genom Västerås ut mot Enköping, fika i Orresta på golfklubben. Sen motvind igen 🤯hem mot Västerås, nu var det mest tjockt ”pannben” och stumma ben.
    Men cyklade i alla fall.😉
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.811
    Antall liker
    26.417
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Her ankom nytt sykkeltøy idag levert fra Bioracer og merket Omerta CVK
    Alltid like spennende og bestille størelse på nett, men dette satt bra.
    En liten prøvetur, buksen blir nok ikke en nedgradering vs Assos🙂 med dagens matchvekt så kunne en S i trøye funket🙄 høy 1.90 og slank er ikke alltid enkelt med størrelser.
    De som designet CVK klærne har virkelig treffet med detaljerne🙂
    20200807_144653.jpg
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.602
    Antall liker
    3.948
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    S då måste börja äta igen, har L på min. Sen 20 cm kortare.😂
    Gränsen är ju öppen igen.👍
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.417
    Antall liker
    14.396
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Her ankom nytt sykkeltøy idag levert fra Bioracer og merket Omerta CVK
    Alltid like spennende og bestille størelse på nett, men dette satt bra.
    En liten prøvetur, buksen blir nok ikke en nedgradering vs Assos🙂 med dagens matchvekt så kunne en S i trøye funket🙄 høy 1.90 og slank er ikke alltid enkelt med størrelser.
    De som designet CVK klærne har virkelig treffet med detaljerne🙂
    Vis vedlegget 654625
    Bra du er fornøyd med klubbdrakta Roger(y) Da er prøvetiden i CVK over og du er offisielt ambassadør av Norges feteste klubbdrakt:LOL::cool:
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Her ankom nytt sykkeltøy idag levert fra Bioracer og merket Omerta CVK
    Alltid like spennende og bestille størelse på nett, men dette satt bra.
    En liten prøvetur, buksen blir nok ikke en nedgradering vs Assos🙂 med dagens matchvekt så kunne en S i trøye funket🙄 høy 1.90 og slank er ikke alltid enkelt med størrelser.
    De som designet CVK klærne har virkelig treffet med detaljerne🙂
    Vis vedlegget 654625
    Mulig høye/tynne sliter med størrelsene,
    men det er ikke helt enkelt å være liten/tjukk heller.
    😂
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Her ankom nytt sykkeltøy idag levert fra Bioracer og merket Omerta CVK
    Alltid like spennende og bestille størelse på nett, men dette satt bra.
    En liten prøvetur, buksen blir nok ikke en nedgradering vs Assos🙂 med dagens matchvekt så kunne en S i trøye funket🙄 høy 1.90 og slank er ikke alltid enkelt med størrelser.
    De som designet CVK klærne har virkelig treffet med detaljerne🙂
    Vis vedlegget 654625
    Du vet selvsagt at bildet er speilvendt?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn