Poenget er at når det er såpass mange plater jeg skal soltere...så orker jeg ikke sortere etter alfabetisk på den manuelle måten...Jeg bruker Excel
Men Excel sorterer da alfabetisk automatisk?Poenget er at når det er såpass mange plater jeg skal soltere...så orker jeg ikke sortere etter alfabetisk på den manuelle måten...
Det har det sikkert, og det hadde jeg satt veldig stor pris på.Ærlig talt fosse. Programmet hadde endel flere muligheter enn du får til gjennom excell. I tillegg henter det data fra internett så du slipper skrive deg ihjel. Men så lenge du er happy
Mvh
Jeg bruker det til å holde rede på en omsetning på ca 12 milliarder kronerJeg tror man kan styre verden med det, faktisk
Data>Sort, velg kolonne eller rad som skal sorteres.Bruker open office(pga skolen bruker det...og det er gratis) men vet ikke hvor jeg velger at den skal sortere heller
Noen som er kjent med OpenOffice? Kan forsåvidt finne det ut om jeg har tid til å trykke litt...
takkData>Sort, velg kolonne eller rad som skal sorteres.
Her er et norsk program: [ftp]http://www.fnp.no/platark/[/ftp]Er det noen som har et godt nettsted hvor man kan systematisere LP-samlingen.(dvslotte inn artist, sjanger etc) så kan man velge f.eks om det skal stå etter alfabetisk, sjanger etc..
Shaunv