T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.214
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjekt folk svinger innom her i tråden 😊 langt fra den mest spennende tråden. Her er det gjennom høst og vinter som vanlig høyt byttetempo å lite matnyttig å komme med 🤪 har fyrt opp pop anlegget nå å gjør klar til filmkveld med barna. Ikke helt vant med densen enda. Absolutt annerledes 🙈 om det er bedre vet jeg faktisk ikke. Det som overrasker meg er at det er mer tilbakelent enn cayn. Hadde sett for meg motsatt. Igrunn en bonus det altså! Blir nok endel musikk i helgen. Nå mens vi venter på middag spilles et tips fra @Seskage som passet godt til min musikksmak
    Fin tråd, T-1! Ingen tvil om det! Bedre å komme inn når du har noen å melde, alternativet er ikke bra, det er å gnage like uavbrutt som meg. Ser du går litt ring, men hva kan du vente når du ekskluderte min Gato amp 😄
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Den er ikke ekskludert helt enda 🤪 har langt ifra landet. 🤣 cornwall står trygt (enda) gato frister veldig den å. Eneste jeg kan si med sikkerhet her er at mer krefter gjorde seg på cornwall. Mer av alt på "lytte" nivå 😊
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    McIntosh har løsning på alle dine problemer T-1...
    Kom det fra en skikkelig jålebukk som ikke greier seg med "normale" subber... 🤪 jo mc frister, men der kan nok strikken bli noe vel tøyd i forhold til fruens tålmodighet 🙈🤪 har jo lovt henne nytt kjøkken før påske... å ved et kjapt forsøk på ikea sitt system der man kan lage demo ser jeg at det kunne fint blitt mer hifi for den prisen... noe så trivielt å kjedelig å bruke penger på som kjøkken 😒
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.214
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kom det fra en skikkelig jålebukk som ikke greier seg med "normale" subber... 🤪 jo mc frister, men der kan nok strikken bli noe vel tøyd i forhold til fruens tålmodighet 🙈🤪 har jo lovt henne nytt kjøkken før påske... å ved et kjapt forsøk på ikea sitt system der man kan lage demo ser jeg at det kunne fint blitt mer hifi for den prisen... noe så trivielt å kjedelig å bruke penger på som kjøkken 😒
    Ikke nevnt årstall for hvilken påske. Rutinert!
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.214
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Den er ikke ekskludert helt enda 🤪 har langt ifra landet. 🤣 cornwall står trygt (enda) gato frister veldig den å. Eneste jeg kan si med sikkerhet her er at mer krefter gjorde seg på cornwall. Mer av alt på "lytte" nivå 😊
    Flere som vil teste og ha demo, men jeg er en lat jævel. Hvis lysten skulle melde seg kan du låne den for en test. Kjenner deg ikke, men du har tross alt venner i politiet 😃
     
    • Love
    Reaksjoner: T-1

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.565
    Antall liker
    34.156
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    noe så trivielt å kjedelig å bruke penger på som kjøkken
    Kjerringa brukte nesten en mill på bad i fjor. Kritiserer hun meg for å bruke mye penger på tøys, minner jeg henne på at badet er en av de minst brukte rommene i huset.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Kjerringa brukte nesten en mill på bad i fjor. Kritiserer hun meg for å bruke mye penger på tøys, minner jeg henne på at badet er en av de minst brukte rommene i huset.
    En mill??? Da hadde ikke fruen her fått stemmerett de neste 5årene her i huset 🤪
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.565
    Antall liker
    34.156
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Da hadde ikke fruen her fått stemmerett de neste 5årene her i huset
    Nå er ikke kona mi veldig vanskelig å ha med å gjøre, bare jeg gjør mitt - og det gjør jeg! 50/50 arbeidsfordeling her. Hun tjener penger, jeg bruker dem!
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Også noe jeg skal foreslå til fruen...
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Flere som vil teste og ha demo, men jeg er en lat jævel. Hvis lysten skulle melde seg kan du låne den for en test. Kjenner deg ikke, men du har tross alt venner i politiet 😃
    Det var da et sinnsykt godt tilbud det er umulig å si nei til! Kan sette igjen en trassen 11åring i pant mens jeg låner den om du vil ha sikkerhet 🤪
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.214
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var da et sinnsykt godt tilbud det er umulig å si nei til! Kan sette igjen en trassen 11åring i pant mens jeg låner den om du vil ha sikkerhet 🤪
    Det går greit hvis jeg kan tjore han i hagen.
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.214
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    -Antakelig den eneste gangen det blir utført hagearbeid i Drotningsvik i år. 🤣

    mvh
    Skamme seg 😡 Jeg gjør alt mulig hagearbeid hvor jeg kan ha ølhånden fri, men jeg innrømmer å ha en forkjærlighet for å lykkes gjennom andre i hagen 😄 På den annen side har det gjort at ryggen min fremdeles er lett og leken 😎
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Skamme seg 😡 Jeg gjør alt mulig hagearbeid hvor jeg kan ha ølhånden fri, men jeg innrømmer å ha en forkjærlighet for å lykkes gjennom andre i hagen 😄
    -Og jeg som var helt sikker på at du drikker øl med begge hender....... 🤣

    På den annen side har det gjort at ryggen min fremdeles er lett og leken 😎
    Da det er nesten umulig å se forskjell på en pensjonist og en yrkesmilitær, regner jeg med at din kjennskap til kroppsarbeid er noe du har fra YouTube.😀

    Vi sauehviskere, derimot, har dratt ut kalv og lam til alle døgnets tider. Tro meg, det er tungt! Det er nok ikke bare meg som har dårlig og kranglete rygg etter utallige slike øvelser, i tillegg til X 100KKm på dårlige, humpete og svingete veier.

    Jeg grøsser ved tanken på hvordan ryggen min hadde vært hvis jeg ikke kom ut og fikk bevege meg.

    Mvh
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    -Og jeg som var helt sikker på at du drikker øl med begge hender....... 🤣



    Da det er nesten umulig å se forskjell på en pensjonist og en yrkesmilitær, regner jeg med at din kjennskap til kroppsarbeid er noe du har fra YouTube.😀

    Vi sauehviskere, derimot, har dratt ut kalv og lam til alle døgnets tider. Tro meg, det er tungt! Det er nok ikke bare meg som har dårlig og kranglete rygg etter utallige slike øvelser, i tillegg til X 100KKm på dårlige, humpete og svingete veier.

    Jeg grøsser ved tanken på hvordan ryggen min hadde vært hvis jeg ikke kom ut og fikk bevege meg.

    Mvh
    Ja, hva var det de kalte veien i Lødingen Vestbygd, tkr? Mener det var Hompetitten. Var til og med et innslag på Norge rundt om det, der hver hump og dump fikk sitt eget navn http://www.norge-rundt.no/video/8627 . Et slikt navn sier noe om tilstanden på veien. Eller for å sitere fra Honningsvågrevyen: Veien e så full av hull at hvis det kommer et hull til - så blir han peise slett.......... :ROFLMAO:

    mvh
    Proffen
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ja, hva var det de kalte veien i Lødingen Vestbygd, tkr? Mener det var Hompetitten. Var til og med et innslag på Norge rundt om det, der hver hump og dump fikk sitt eget navn http://www.norge-rundt.no/video/8627 . Et slikt navn sier noe om tilstanden på veien. Eller for å sitere fra Honningsvågrevyen: Veien e så full av hull at hvis det kommer et hull til - så blir han peise slett.......... :ROFLMAO:

    mvh
    Proffen
    Hehe, det var artige gjensyn med han Jørgen Hesten og han Magne Husjord! 😊

    Men veien så da asfaltert ut? Det var den definitivt ikke på begynnelsen av åttitallet, nei! Husker strekningen over Ytterstadsletta, hvis du holdt såvidt over 80 kmh, så "fløt" du over humpene. Ellers så måtte du kjøre 30-40.....

    Det verste var gjennom Fiskfjorden på vinterstid, det var så bratt der at snørasene gikk hele tiden. Kan ikke begripe at det gikk bra!😳 Smalt og jævlig var det også. Traff på brøytebilen vest av Rinbø, og måtte vrenge bilen over brøytekanten. Heldigvis stoppet han og dro meg ut på veien igjen. Det første han sa da han kikket over brøytekanten, var "Æ så boinnpainna di!"

    Mvh

    Edit: Beklager OT, T-1! 😞
     
    Sist redigert:

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    For tiden er jeg veldig gira på Tremonti.. :)

     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hmmm det må sjekkes ut🤙 takk for tipset 🍻
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Bommet her gitt, trøsten får være at T-1 måtte kjøre i den retningen jeg trodde for å hente den🤣🤪
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Densen er offisielt ute av konkurransen... ikke en dårlig amp på noe som helst måte, men merket fort at dette ikke ga fot. Da når sånne tanker er i hue er det bare å få ting gjort. Endrer seg aldri uansett når jeg først ikke er helt happy. Denne er på plass ikveld 🤙 karmana har også tilbyd å låne vekk gato for prøving. Så vi får se 🤪 er jo lav risiko å kunne teste i egen stue før handel 😊

    Har en liten time til sammen idag med Norma å jeg liker absolutt det jeg hører!
     

    Vedlegg

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Densen er offisielt ute av konkurransen... ikke en dårlig amp på noe som helst måte, men merket fort at dette ikke ga fot. Da når sånne tanker er i hue er det bare å få ting gjort. Endrer seg aldri uansett når jeg først ikke er helt happy. Denne er på plass ikveld 🤙 karmana har også tilbyd å låne vekk gato for prøving. Så vi får se 🤪 er jo lav risiko å kunne teste i egen stue før handel 😊

    Har en liten time til sammen idag med Norma å jeg liker absolutt det jeg hører!
    Min gode venn Sense skryter veldig av sin Norma!
    Og det må jo bare være av det gode å kunne låne Gatoen av Karmana for å sjekke den ut nærmere.

    mvh
    Proffen
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn