T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Been there done that. Gamle trehus er ikke gode greier på Clearaudio. Vegghylle, eller en avansert dempeløsing er fasiten på disse.

    Men grattis med flott snurre 😊
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Been there done that. Gamle trehus er ikke gode greier på Clearaudio. Vegghylle, eller en avansert dempeløsing er fasiten på disse.

    Men grattis med flott snurre 😊
    Hmm ja jeg må gruble litt. Lufta vettet en god runde med barn og hunder nå så får prøve litt mer 😊
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Lekkert! Gratulerer! Det er bare å slanke seg og liste seg rundt på gulvet 😃
    Denne kroppen har jeg snart brukt 40år på så ikke faen om ei lita følsom fjøl skal få ødelegge disse kurvene...
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.694
    Antall liker
    37.929
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Gratulerer med flott spiller :) jobb litt med underlaget så blir dette bra

    mvh
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Jeg gir muligens fort opp som den trassne stutt tjukken jeg er... men å ha en så sinnsykt følsom spiller hvis det er rett at den skal være det har jeg ikke tålmodighet til. Selv når ungene beveger seg i andre enden av stuen danser armen ned engang. Mulig jeg kan kjøpe 1000 remedier for å løse det, men det gidder jeg ikke. Må kunne slippe en fis mens jeg nyter vinyl imo 🤪 denne blir nok ikke stående. Litt synd da design er lekkert imo men 1000vis av andre alternativer der ute som jeg heller tester fremfor å rable i sirkel her hjemme 🤪
     

    Vedlegg

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Tror jeg må ta @Seskage på ordet å inngå det vedemålet med deg.. ;) hehehe
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Tror jeg må ta @Seskage på ordet å inngå det vedemålet med deg.. ;) hehehe
    Jeg vedder ikke om mitt bytteliv, for jeg er ganske tydelig på at ting vil bli skiftet jamnt og trutt 🤪 clearaudio fikk returlapp da det ikke funker med noe så følsomt her i heimen. Vet jeg bare hadde irritert meg grønn av det, men det kommer nok noe annet på plass.. kanskje før jul også om posten greier å få unna kaoset sitt 🥳
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Ah.. så det finnes smutthull for slike veddemål 😝😂
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Guuud så kjedelig valg kanskje? Men da er party snurra på plass 🥳 det endte på en technics 1200gr. Dette virker veldig lovende så langt. Kan både fise å bevege meg igjen. 🥳 julegave til far fra far😁

    da min faste platespiller doctor er fraværende idag på grunn av noe så trivielt som jobb så måtte jeg bytte pu sjæl. Ikke lett med lett hovne fingre å et snev av utålmodighet... men det gikk til slutt. Dette spiller 🥳
    20201219_224340.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Absolutt. Passer mitt vinyl nivå perfekt 👍🍻 nå er det bare å håpe det ligger litt sort gull under treet 🤪
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Som forøvrig ikke kommer opp før lillejulaften da jeg ikke lar meg presse til sånn annet tull 🤪
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.565
    Antall liker
    34.156
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Er ikke noe galt med 1200. Litt begrenset fleksibilitet kanskje for den ambisiøse. Hustruen og jeg nyter musikk fra en slik daglig.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Så på masse forskjellige spillere, men måtte stikke fingern litt i jorda å landa på en spiller som matcher bruk, videre plan samt vinylsamling. Egentlig meget fornøyd med valget. Var jo først clearaudio siden den var 5papp rimeligere da det var demo modell å jeg har lest mye godt om den, men angrer ikke nå! 🥳 lyst å teste 103r på den etterhvert 😁
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Har et sånt stående i gangen også. Men greier ikke å bestemme meg for om esken skal sprettes å den skal inn i hylla. Muffsy funker som snus, men... et snev av fornuftighet på slutten av året... 🤪 året har vært spesielt for å si det mildt så dette er belønning til meg selv for jobbingen i år. Firmaet er oppe å går, en ansatt så langt, kjøpt næringsbygg, to biler å 3e mann/dame blir ansatt til påske så det har gått bra. Da kjennes det ekstra godt å belønne seg selv litt 🤪 fruen og ungene får julegaver i år som skal vise at jeg setter pris på tålmodigheten deres da jeg har hatt 100% fokus på jobb i år
    images.jpeg-6.jpg
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.202
    Antall liker
    8.965
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Jeg høyner. I tkr Towers kommer det ikke opp noe juletre i det hele tatt! :LOL:


    Mvh
    Det var planen her også.. men prinsessen på 3 ville det annerledes. Og etter et turbulent år med samlivsbrudd og mye endring så fikk hun viljen sin i dag 😊
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det var planen her også.. men prinsessen på 3 ville det annerledes. Og etter et turbulent år med samlivsbrudd og mye endring så fikk hun viljen sin i dag 😊
    Det gjorde du rett i 😊 jula er for ungene så der får vi strekke oss lengre enn langt selv om det er pes 😅
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Det var planen her også.. men prinsessen på 3 ville det annerledes. Og etter et turbulent år med samlivsbrudd og mye endring så fikk hun viljen sin i dag 😊
    Vel, min prinsesse er 32 og bor i Stavanger, og prinsen er 34 og bor i Kirkenes. Ikke noe høylydt ønske om juletre i tkr Towers fra noen av dem. :)

    mvh
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Vel, min prinsesse er 32 og bor i Stavanger, og prinsen er 34 og bor i Kirkenes. Ikke noe høylydt ønske om juletre i tkr Towers fra noen av dem. :)

    mvh
    Vil påstå du er langt forbi frikjent da 🤪 jeg har en 9åring og 12åring. Har noen år med plasttre i stuen igjen....
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det nærmer seg jo litt julefeiring osv. Å da må man holde avstand osv osv bla bla bla... da holder det ikke med et lite spisebord så da er jeg sendt i garasjen for å lage en provisorisk forlenger til bordet... regn, kald å dritt ute å ny snurre på benken. Ikke heeeelt dette jeg ville bruke kvelden på.. men happy wife, happy life...
    20201221_153810.jpg
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Du har bare godt av litt fysisk aktivitet før jul 😜 Husk at du skal presse deg inn i dressen om noen dager 😳😂
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Et par timer å vipps en provisorisk forlenger til langbordet. Da kan vi holde avstand 🤪 står nok ikke til fagprøve her, men fruen er nøgd så det får holde...
    20201221_175801.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Galskapen er komplett! Med det blir det kjærkomment med litt fri etter halv dag i morgen. 🥳 ønsker alle som svinger innom en riktig god jul! 🎅

    De andre driter jeg i...
    20201222_224223.jpg
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    God jul T1. Trolig stort, lyst og fint verksted du har. Skikkelig trivelig sted.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    God jul T1. Trolig stort, lyst og fint verksted du har. Skikkelig trivelig sted.
    Takk for det Fosse. Føler jeg nærmer meg mål med garasjen sånn som jeg vil ha det. Neste der ute blir mer strøm inn da jeg sliter litt når jeg kjører flere maskiner samtidig samt da har jeg begrensninger i oppvarmings mulighet. Når det er på plass blir det veldig bra! En kjekk plass å oppholde seg i helgene😊
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Julenissen har vært særdeles snill mot meg i år. Tok litt av som vanlig å endte opp med ny vinylrigg. Nå er technics 1200gr på plass, primare r 35 og dynavector dv 10x5 mk2 på plass. Denne julen tror jeg blir særdeles hyggelig 🥳🍻
    20201223_190158.jpg
    20201223_190217.jpg
     

    Vedlegg

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fremdeles stappmett og fornøyd etter gårsdagen😁 fikk litt vinyl i julegaver av ungene i år. Meget greie jenter vil jeg si! Rett og slett nydelig dagen derpå idag. Ungene bygger Lego, hunder er luftet å da sniker jeg meg unna litt å benker meg foran snurra før neste middag skal lages og fortæres 🤩🥳 må si jeg er super happy med vinyl lyden her nå. @Fosse ga meg litt god bistand i innstilling på det nye riaatrinnet og @Seskage kommer innom med sin nye protraktor ila julen å da vil det bli enda bedre 😁 moro!! 🥳
    20201225_142928.jpg
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.393
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Det er noe med og ha noe som bare virker🥳
    God jul og grattis med ny snurre/PU/RIAA🎅🎄
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Takk for det hertugen 🥳🤙 ja dette er moro. Får tilfredsstille byttesyken samtidig som ting blir bedre er bare moro.

    God jul til deg/dere også🎅
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.765
    Antall liker
    50.393
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Takk for det hertugen 🥳🤙 ja dette er moro. Får tilfredsstille byttesyken samtidig som ting blir bedre er bare moro.

    God jul til deg/dere også🎅
    Hvor havnet Denonen ?

    O
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Gratulerer med ny vinylvellyd! Gledelig jul!
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn